دیارمیرزا گزارش می دهد

۷ ماه مانده به انتخابات؛ تغییر سه فرماندار گیلان نهایی شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک منبع آگاه در استانداری گیلان از قطعی شدن تغییر سه فرماندار خبر داد و اظهار کرد: مراحل اداری روند صدور حکم هم اکنون در تهران در حال انجام است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اگرچه تنها هفت ماه تا انتخابات باقی ماند‌ه است اما همانگونه که وزیر کشور گفته بود دولت اگر در ارزیابی‌ها به این نتیجه برسد که استاند‌ار یا فرماند‌اری آن طور که باید‌ و شاید‌ د‌ر اجرای وظایف و برنامه‌ها فعال نبود‌ه در دستور تعویض و تغییر قرار می گیرد.%d8%b3%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%b4%d9%81%d9%82%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%a7

در همین راستا یک منبع آگاه در استانداری گیلان از قطعی شدن تغییر سه فرماندار خبر داد و اظهار کرد: مراحل اداری روند صدور حکم هم اکنون در تهران در حال انجام است.

بر اساس این گزارش علی فتح اللهی فرماندار تالش از این شهرستان خداحافظی کرده و سیدعیسی مهدوی فرماندار کنونی رشت که سابقه سالها مدیریت در استانداری گیلان را در کارنامه کاری خود دارد جایگزین وی در شهرستان تالش خواهد شد.

با توجه به خالی شدن پست فرمانداری رشت سیروس شفقی فرماندار کنونی بندر آستارا نیز جایگزین مهدوی در فرمانداری رشت خواهد شد.

یونس رنجکش مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نیز به آستارا می رود تا اولین تجربه فرمانداری خود را در این شهرستان سپری کند.

 

tel final1

Share