سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان خبرداد

آسمان گیلان در دو روز پیش رو، نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران است

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در دو روز پیش رو ، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده باران است.

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در دو روز پیش رو ، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده باران است.HAVA00091_PhotoA

مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار در منطقه است و بر این اساس، طی ۴۸ ساعت آینده بویژه در مناطق جلگه ای، گاهی افزایش ابر و مه آلود بودن هوا، وزش ملایم باد و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.
وی ادامه داد: بتدریج بعدازظهر پنجشنبه با تقویت سامانه ناپایدار در سواحل جنوبی خزر، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) و بارش برف (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارش پراکنده باران، گاهی کاهش ابر عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۴ درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دما را با هفت درجه مربوط به ماسوله عنوان کرد.
غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۸ و ۱۴ درجه سلسیوس ثبت شده است.

Share