برای اولین بار در استان گیلان

اولین دوره کارگاهی تربیت مربی «گام اول» در تالش برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین دوره کارگاهی تربیت مربی «گام اول» از ۱۹ لغایت ۲۱ مرداد ۹۵ برای اولین بار در استان گیلان و برای دومین بار در سطح کشور توسط دفتر امام جمعه شهرستان تالش برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین دوره کارگاهی تربیت مربی «گام اول» از ۱۹ لغایت ۲۱ مرداد ۹۵ برای اولین بار در استان گیلان و برای دومین بار در سطح کشور توسط دفتر امام جمعه شهرستان تالش برگزار شد.

این دوره توسط کانون تربیت دینی (موسسه اطلس تاریخ شیعه) با حضور اساتید برجسته کشور در طی ۳ روز همراه با برنامه آموزشی کاملا ًفشرده برای ۳ گروه ۷ نفره در اردوگاه شهید رجایی اجرا گردید.۳

از جمله برنامه های تخصصی این دوره برگزاری ۶ کارگاه ۴ ساعته با موضوعات قرآن، رابطه عبودیت با تقوا و آثار تقوا، هدایت، صراط مستقیم و همراه با جلسات پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا بنائی (رئیس موسسه اطلس تاریخ شیعه) و کارگاه نحوه بیان احکام بود.

در انتهای دوره با ارزیابی مقاله ها، خلاقیت در ارائه، نحوه ارائه، فعالیت مستمر، ارتباط دائمی با اساتید در طول دوره و معیار های دیگر یک گروه از ۳ گروه شرکت کننده، گروه برگزیده اعلام و هدایای نفیسی به آنها تقدیم گردید؛ همچنین به همه ی شرکت کنندگان در دوره گواهی پایان دوره همراه کتابی به عنوان هدیه تقدیم گردید.

لازم به ذکر است در پایان این دوره ۹ مقاله تخصصی در زمینه موضوع کارگاه ها؛ افزایش سواد بصری، علمی، فناوری، سخنوری و تحقیقاتی توسط شرکت کنندگان ارائه گردید.

tel final1

Share