در جمع خبرنگاران مطرح شد

احمدی: مدیری که از پذیرش خبرنگار خودداری کند یعنی اینکه نسبت به عملکرد خود شک دارد/نیکفر:شایسته نیست که برخی افراد با تمسخر و اهانت انتقاد خود را بیان کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیکفر با بیان اینکه باید فضای انتقاد با اهانت و تمسخر از یکدیگر تفکیک شوند افزود: امروز باید انتقاد کرد تا مسئولین راه درست را بروند و فضا باید بگونه ای باشد که نقد درست و صحیح گفته شود و این شایسته نیست که برخی افراد با تمسخر و اهانت انتقاد خود را بیان کنند.

zabi-niاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدمحمد احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیران شهرستان نباید از حضور و پذیرش خبرنگاران واهمه ای داشته باشند گفت: مدیران باید پاسخگو باشند و مدیری که از پذیرش خبرنگار خودداری می کند یعنی اینکه نسبت به عملکرد خود شک دارد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا فرماندار لاهیجان رابطه بین مدیران و خبرنگاران را دو طرفه بر شمرد و افزود: اینکه گفته ما به درستی منتقل شود و تحریف نشود به رسالت اصلی آن خبرنگار بر می گردد.

وی با بیان اینکه هیچ موضوع پشت پرده ای وجود ندارد تصریح کرد: به کمک شما خبرنگاران می توانیم سیاست های اصلی این نظام را به نحو احسنت در ادارات پیاده کنیم.

احمدی, مردم را ولی نعمت این نظام خواند و افزود: مدیران باید ارباب رجوع را ارباب ببینند و نباید مردم را از خود دور کنیم و از مطالبات آن ها فراری باشیم.

فرماندار لاهیجان در پایان گفت: مطمئن باشید که اگر مردم متوجه فعالیت های مدیران که در راستای احقاق خواسته های آنهاست بشوند مدیران را همراهی و حمایت خواهند کرد.

شایسته نیست که برخی افراد با تمسخر و اهانت انتقاد خود را بیان کنند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه تمامی انبیاء خود خبرنگار بودند و دستورهای الهی را به مردم می رساندند گفت : خبرنگاران امروز هم نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و رسالت خطیر و مهم خبر رسانی صحیح را در عصر ارتباطات  و فناوری بر عهده دارند.

ذبیح نیکفر با بیان اینکه باید فضای انتقاد با اهانت و تمسخر از یکدیگر تفکیک شوند افزود: امروز باید انتقاد کرد تا مسئولین راه درست را بروند و فضا باید بگونه ای باشد که نقد درست و صحیح گفته شود و این شایسته نیست که برخی افراد با تمسخر و اهانت انتقاد خود را بیان کنند.

وی اقدامات عادی برای حل برخی مشکلات را مثمر ثمر ندانست و افزود: گاهی باید به گونه ای عمل کرد که همه متوجه بشوند که این مشکل وجود دارد و شاید آن عمل ما مورد تمسخر بعضی افراد نیز قرار بگیرد که ما تحمل می کنیم زیرا خواسته ما حل مشکلان و رفع آن به هر شکل ممکن است.

نماینده لاهیجان تصریح کرد: از این که افراد به صورت آزادانه و در چهارچوب نظام سخنان و انتقاد های خود رابیان کنند استقبال می‌کنیم, اما هر کسی که رای آورده است بخشی از عضو نظام جمهوری است و اگر در کار او مشکلی دیدم باید از او انتقاد کنم زیرا که اگر این کار را پس از دوران تصدی آن شخص بر پستی بگوییم اسم این کار دیگر انتقاد نیست و مچ گیری نامیده میشود و هر حرف و انتقاد اگر هست در دوران هر شخصی اعم از دولت و مسولیین باید امروز زده شود تا آن نقص برطرف شود.

tel final1

Share