وداع منوچهر جمالی با شورا

جمالی در آخرین نطق خود اعضای شورا را به اتحاد و همدلی دعوت کرد/برای داشتن رشت بهتر نیازمند اتحاد و همدلی هستیم/باید پاسخگوی نسل های آینده باشیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمالی با قدردانی از اصحاب رسانه که موضوعات شهر رشت را برای اطلاع شهروندان منعکس می‌کنند اظهار داشت: برای داشتن رشت بهتر نیازمند اتحاد و همدلی هستیم.

jamalio_2016-06-10_21-12-02اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای شهر امروز که به علت خداحافظی و قدردانی از منوچهر جمالی عضو سابق شورای شهر رشت از یکشنبه به امروز انتقال یافت محمدعلی رفیعی نوده رییس شورای شهر رشت با اشاره به شهادت «حسینعلی پورابراهیمی درگاه» یکی دیگر از رزمندگان گیلانی حاضر در سوریه از حضور مردم رشت و انزلی در تشییع پیکر شهید جهانگیری نیا تشکر کرد و گفت :جلسه امروز به پاس قدردانی از زحمات یکساله دکتر منوچهر جمالی در شورای شهر رشت است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, رفیعی نوده ضمن قدردانی از منوچهر جمالی خواست تا برای آخرین بار در جمع اعضای شورای شهر رشت سخنرانی کند.
منوچهر جمالی با خوش آمد گوییبه حجت جذب و قدردانی از تمام اعضای شورای شهر رشت نطق خود را آغاز کرد و گفت : در طی مدت حضور خودم خاطرات بسیار خوبی با همکاران دارم و از آن‌ها می‌خواهم برایم دعا کنند تا در سنگر دیگر برای کشور مفید واقع شوم.
نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه وظیفه‌ای که مردم رشت به من محول کردند جزو الطاف الهی بود تصریح کرد: از آن‌ها به خاطر اعتمادی که به من
داشتند سپاسگذاری می‌کنم و تمام سعی خود را دارم که به عنوان نماینده مجلس برای استان و شهرم مفید باشم تا بتوانم به نحو احسنت از اعتمادی که مردم گیلان به من کردند سربلند بیرون بیایم.

جمالی با قدردانی از اصحاب رسانه که موضوعات شهر رشت را برای اطلاع شهروندان منعکس می‌کنند اظهار داشت: برای داشتن رشت بهتر نیازمند اتحاد و همدلی هستیم.

وی با اشاره به اختلاف سلیقه موجود بین اعضای فعلی شورای شهر رشت یادآور شد: اختلاف‌سلیقه وجود دارد ولی اختلاف عقیده نداریم بلکه اختلاف هدف وجود
ندارد. همه ما در برابر تصمیماتی که در این صحن میگیریم مسئول هستیم و باید با اتحاد و همدلی به نفع شهر حرکت کنیم چرا که فردا پاسخگوی نسل های آینده هستیم .
با پایان اظهارات جمالی، رئیس شورا با تقدیم هدیه‌ای از جمالی تشکر و او هم صحن شورای شهر رشت را به‌سوی میدان بهارستان و ساختمان مجلس شورای اسلامی ترک کرد.

tel final1

Share