فرماندار رشت در جلسه شورای اداری

ناحیه صنعتی لشت نشاء امسال به بهره‌برداری می‌رسد/رشت، شهرستان سبز می‌شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رشت با بیان اینکه اقدامات مفیدی در بحث اشتغال صورت گرفته است گفت: ناحیه صنعتی لشت نشاء امسال به بهره برداری می رسد که ظرفیت بسیار مناسبی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه شورای اداری شهرستان رشت پیش از ظهر امروز در فرمانداری رشت برگزار شد.mahdavi_9136

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , سید عیسی مهدوی فرماندار رشت ضمن تبریک ولادت با سعادت امام زمان(عج) اظهار کرد: سال ۹۴ برای مردم ایران سال خوبی بوده است زیرا از طرفی دولت توانست حق هسته ای را به تثبیت رساند و از طرف دیگر مردم توانستند در انتخابات حماسه ی دیگری بیافرینند.

وی با بیان اینکه دولت تمامی امورات کشور را بر مبنای حفظ آرامش و رعایت قوانین انجام می دهد تصریح کرد: این فضا باعث می گردد که بتوانیم اهداف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را پیش ببریم.

مهدوی با اشاره به اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاوتی، اقدام و عمل نامیده شده است گفت: امیدواریم امسال بتوانیم به کمک نمایندگان مجلس از ظرفیت های داخلی جهت پیشبرد اهداف شهرستان بهره گیریم.

فرماندار رشت عنوان کرد: تا آنجا که در توان ما بود سعی کردیم اصل سلامت انتخابات را رعایت کنیم و بستری امن را جهت رای دادن و رای آوردن فراهم نماییم.

وی با اشاره به اینکه دولت با وجود بودجه کمی که داشت توانست پروژه های عمرانی را زودتر از موعد به انجام رساند تصریح کرد: در عمر دولت ۳۶ درصد پیشرفت در گازرسانی شهرستان رشت انجام شده است و هم اکنون ۹۴ درصد شهرستان رشت دارای گاز می باشند.

مهدوی افزود: سه بخش خشکبیجار، مرکزی و خمام به صورت کامل گازرسانی شده اند و سعی می کنیم تا پایان امسال شهرستان رشت، شهرستان سبز شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه اقدامات مفیدی در بحث اشتغال صورت گرفته است گفت: در شهرستان دو شرکت صنعتی وجود دارد که ظرفیت مهمی محسوب می گردند.

مهدوی با اشاره به اینکه چهار شرکت در حال بهره برداری هستند گفت: ناحیه صنعتی لشت نشاء امسال به بهره برداری می رسد که ظرفیت بسیار مناسبی است.

 

tel final1

Share