در جلسه شورای اداری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان؛

خط جبهه ضد استکبار تا نابودی استکبار تداوم خواهد داشت/ ایستادگی مقاومت انسانی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اداری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با بیان اینکه سیزدهم آبان جایگاه خاصی دارد، افزود: اگر این روز را تنها از یک منظر نگاه کنیم به نتیجه نخواهیم رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رشت با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالروز شهادت جمعی از دانش آموزان مبارز و انقلابی است، افزود: این اتفاق مسیر و خط مبارزه با استکبار را تعیین کرد که تا زمان جنگ تحمیلی ادامه پیدا کرد و منجر به حماسه آفرینی دانش آموزان همچون شهید حسین فهمیده شد و همچنان ادامه دارد.

IMG_2607mahdavi

مهدوی متذکر شد: خط جبهه ضد استکبار از ابتدای اسلام و قیام امام حسین(ع) آغاز و تا زمان امام راحل امتداد یافت و تا نابودی جبهه استکبار تداوم خواهد داشت.

وی افزود: حضور با اقتدار دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان به تاسی از شهدای دانش آموز پیام ایستادگی در مقابل خوی استکباری و خوی ظلم را به عالم مخابره خواهد کرد.

فرماندار رشت اظهار داشت: حضور آگاهانه همراه با پیام های ضد استکبار می تواند بسیار مفید باشد و پیام ما را به دنیا برساند که ما پای آرمان های امام و شهدا در حوزه مبارزه با استکبار ایستاده ایم.

مهدوی با بیان اینکه ایستادگی یک مقاومت انسانی در همه جوامع علی الخصوص جوامع اسلامی است بیان داشت: امیدواریم در عصر ظهور امام زمان (عج) به نتیجه برسد و جامعه عاری از خشونت و ظلم و زندگانی اسلامی و انسانی داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه که منتخبی از دانش آموزان انجمن اسلامی رشت حضور داشتند، دانش آموزان خواسته ها و دغدغه های خود را با ایشان مطرح کردند.

Share