مشاور عالی مقام معظم رهبری در کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان

شهدای گیلانی از بقای ملی و هویت اسلامی دفاع کردند/امید بستن به قدرت های خارجی راه حل مشکلات داخلی نیست/مردم گیلان برای رسیدن به پیروزی های بزرگتر آماده هستند/ اگر تکفیری ها را در سوریه و عراق نابود نکنیم باید در مرزهای خودمان بجنگیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرلشگر صفوی خطاب به جوان اظهار کرد:جوانان هوشمند گیلانی! شهدای شما نه تنها از سرزمین ایران بلکه از بقای ملی و هویت اسلامی دفاع کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرلشکر یحیی صفوی ،دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در اجلاسیه ایثارگران نخستین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان گفت:وجود هشت هزار شهید سرافراز نشان دهنده عظمت روحی و ظرفیت استقامت و صبوری پدران و مادران و همسران و فرزندان این استان قهرمان پرور است.۲۰۱۶۰۵۰۲۱۰۴۳۵۹_IMG_7745

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , مشاور عالی مقام معظم رهبری که در اجلاسیه ایثارگران کنگره سخنرانی می کرد در ادامه اظهار کرد: اینجانب افتخار می کنم که در جمع شما از شهیدان شما بگویم این فرزندان شما بودند که در مقاومت ۳۴روزه خرمشهر نقش محوری ایفا کردند.

سرلشگر صفوی خطاب به جوان اظهار کرد:جوانان هوشمند گیلانی! شهدای شما نه تنها از سرزمین ایران بلکه از بقای ملی و هویت اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: شهیدان نیازی به ما ندارند، از نیازهای اساسی ملت و دولت ماست که سلوک و یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه دارند و همچون شهیدان صادقانه و خالصانه در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه «امید بستن به قدرت های خارجی راه حل مشکلات داخلی نیست» تصریح کرد:در شرایطی که دشمنان به دنبال فرهنگ برهنگی و هرزگی در جهان هستند این سیره شهیدان است که الگوی انسان مطلوب را در اندیشه اخلاق و رفتار برای بشریت به ارمغان آورده است.

سرلشگر صفوی بار دیگر با تجلیل از مردم گیلان افزود:شما مردم گیلان با وفاداری به امام, رهبر و آرمان های اسلامی به عنوان بزرگترین سرمایه و مولفه اقتدار آفرین برای رسیدن به پیروزی های بزرگتر آماده هستید.

وی گفت:هرکجا ملت ایران برای کمک به قوای سه گانه و قوای مسلح به میان آمد نظام را از قدرت راهبردی برخوردار ساخت و توانستیم به پیروزی برسیم.

مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد:باور کنید در حالیکه گلوله از زمین و هوا می بارید جوانان شما در یک شب هم از کارون گذشتند و هم ۲۴کیلومتر پیشروی کردند و به خرمشهر رسیدند.نورخدا بود که در قلب جوانان شما می تابید، نور خدا بود که در قلب شما تابید و هزاران کامیون برای پشتیبانی به جبهه ها اعزام شد، جنگ را شما اداره کردید.

سرلشگر صفوی به تحولات منطقه و جبهه مقاومت نیز اشاره ای کرد و گفت: امیدوار هستیم که این جنگ نیابتی که تروریست های تکفیری با حمایت حکومت های عربی و غربی مرتجع منطقه به جان مردم سوریه و عراق انداخته اند بام کتب مقاومت به پایان برسد و اگر می بینید دولت ایران و ملت ایران حمایت سیاسی نظامی می کند استدلالشان این است که اگر تکفیری ها را در آنجا نابود نکنیم باید در مرزهای خودمان بجنگیم.

وی در پایان گفت:حماسه مقاومت مردم ایران به ملت های دیگر رسیده، رهبر شما، رهبر مدافع سرزمین های ایرانی است رهبر ایران نیست، رهبری است قابل اطاعت برای همه امت اسلام و این افتخار بزرگی است.

tel final1

Share