فرمانده انتظامي استان گيلان

رفع نواقص هندسی راهها برای کاستن تلفات جاده ای ضروری است/باید نقاط حادثه خیز مشخص شود/عابران پیاده ۵۵ درصد تلفات جانی و آمار تصادفات فوتی را تشکیل می دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: رفع نواقص هندسی راهها برای کاستن تلفات جاده ای ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: رفع نواقص هندسی راهها برای کاستن تلفات جاده ای ضروری است.photo_2015-12-17_08-54-48

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم با مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان دیدار کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در این نشست مجموعه راه و شهرسازی را از دستگاه های سخت کوش در ارائه خدمات به مردم در شرایط ویژه و بحرانی اعلام کرده و گفت: باید با هم فکری و هم اندیشی نواقص و کاستی ها اصلاح شده تا مردم از خدمات مطلوبتری بهره مند شوند.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه گیلان با دارا بودن مواهب طبیعی در هر تعطیلات کوتاه مدت مستعد حضور گسترده مسافران می باشد، افزود: حضورگسترده مسافران متضمن تامین امنیت جانی با استفاده از راههای ایمن می باشد.

وی با اعلام اینکه بعضی از نواقصی که در برخی از محورها وجود دارد باید با کار کارشناسی دقیق اصلاح و باز مهندسی شود، بیان داشت: نصب علایم هشدار دهنده باید با مکان نمایی کارشناسان پلیس و کارشناسان اداره راه در کمترین زمان ممکن صورت گیرد تا مردم متضرر نگردند.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به اینکه با آمارهای جمع آوری شده عابران پیاده تقریبا ۵۵درصد تلفات جانی و آمار تصادفات فوتی را تشکیل می دهند، اظهار داشت: رفع نواقص هندسی راهها و احداث پل عابر پیاده برای کاستن تلفات جاده ای ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از راههای فرعی و عرض کم جاده های استان کشش عظیم بار ترافیکی حضور و استقبال مسافران را ندارد، خاطرنشان کرد: حتی ایجاد شانه خاکی هم می تواند در کاهش حوادث موثر باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان یکی از راهکارهای کاستن تلفات جاده ای را تشکیل کارگروهی متشکل از سازمانهای مسئول دانسته و بیان داشت: باید نقاط حادثه خیز مشخص و براساس اولویت و استفاده از ظرفیت ها نسبت به مرتفع نمودن آنها اقدام تا در همه حال به خصوص ایام نوروز مردم آسیب کمتری ببینند.

tel final1

Share