پس از اختصاص اعتبار به آب منطقه ای

جعفرزاده خبرداد:مکاتبه با نوبخت جهت تغییر محل عرضه اعتبارات ساماندهی رودخانه های رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت: به شخصه مکاتبه ای با دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام داده ام و پیگیرم محل عرضه این اعتبار را تغییر داده و به شهرداری بدهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از «کاسپین» غلامعلی جعفرزاده در مورد واگذاری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود به شرکت آب منطقه ای گیلان، اظهار کرد: برای تخصیص این اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی ۱۱ مورد تعریف شده است .

jafarzade_1496وی ادامه این مطلب تصریح کرد: این اعتبار ۵۰ میلیاردی حوزه های مختلف را شامل می شود و شهرداری در بحث خدمات شهری در قالب ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود وظیفه ای قانونی دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: اگر تلاش شود این اعتبار در اختیار شهرداری قرار بگیرد برای تحقق اهدافی مانند ساماندهی رودخانه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

جعفرزاده با اشاره به اینکه بعید می دانم آب منطقه ای بتواند نقش خود را در هزینه کردن اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی درست ایفا کند، ابراز کرد: شهرداری می تواند خواسته مردم فهیم رشت را در بحث ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود انجام بدهد و موضوع فاضلاب، تامین آب و شبکه های تصفیه خانه را شهرداری باید عملیاتی کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به شخصه مکاتبه ای با دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام داده ام و پیگیرم محل عرضه این اعتبار را تغییر داده و به شهرداری بدهند تا این کار را ساماندهی کند.

tel final1

Share