از گوشه کنار سیاست در گیلان

فردی که خود را برنده انتخابات آینده از حوزه تالش می‌داند/نظر آقای مدیرکل درمورد حضور زنان در ورزشگاه/انتصاب نماینده انجمن دوستی ایران و سوییس در گیلان/آفت شورای چهارم رشت از نظر عضو معتدل شورا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

انتصاب نماینده انجمن دوستی ایران و سوییس در گیلان

Swissiranهمزمان با سفر « ایو رسیه » قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس به ایران و دیدار با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور و مذاکرات صورت گرفته به منظور توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی، طی حکمی از سوی دکتر رضا رفیعی رییس انجمن دوستی ایران و سوئیس و پس از تایید مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه ، فرشاد نوروزپور به عنوان نماینده این انجمن در استان گیلان منصوب شد.

گفتنی است در خرداد ماه سال جاری پس از دیدار دکتر رضا رفیعی و «ویتال بورگر»، رییس انجمن دوستی سوئیس و ایران و نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران-سوئیس با دکتر رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی، تاسیس «خانه سوئیس» در منطقه آزاد انزلی مورد توافق طرفین قرار گرفت.

فرشاد نوروزپور، دانش آموخته حقوق بین الملل، پژوهشگر همکار دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه، مشاور رسانه ای و روزنامه نگار حوزه بین الملل است.

Yousefi mansourفردی که خود را برنده انتخابات آینده از حوزه تالش دانست

به گزارش ماسال نیوز ,منصور یوسفی (نامزد احتمالی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش گفته:من با قدرت شرکت خواهم کرد و خودم را برنده بزرگ در حوزه ی انتخاباتی تالش می دانم.

من زادگاهم شهر تالش است و افتخارم این است که جز قوم و مردم تالش هستم و هیچ  وقت یک انتخابات نمی تواند من را از مردم خود تالش جدا کند. مطمئناً هر نتیجه ای که  خداوند متعال مصلحت بدانند مردم بزرگ وار انتخاب کنند بنده هم  تسلیم آن انتخاب خواهم بود من کماکان در خدمت این مردم هستم  و هیچ  گاه هم زندگی خودم را از این مردم جدا نخواهم کرد.

نظر آقای مدیرکل درمورد حضور زنان در ورزشگاه

۱۳۹۴۰۴۱۲۰۰۰۲۲۲_PhotoAبه گزارش فارس ,مسعود رهنما ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی  شهرستان رشت با اشاره به موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها جزو مطالبه اجتماعی زنان است و دولت باید برای این موضوع تدبیر بیندیشد.

وی با بیان اینکه حضور بانوان با رعایت حد و حدود شرعی می‌تواند انجام شود، تصریح کرد: در ورزشگاه‌های مختلف بخش ویژه خانوادگی وجود ندارد و بنده اعتقاد دارم حضور بانوان می‌تواند مانع از بروز بسیاری مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شود مشروط بر اینکه حدود شرعی رعایت و امکان حضور آنها به نحو مطلوب فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر خمام نیز در تایید سخنان رهنما گفت: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

جلیل غیاثی با بیان اینکه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از درگیری‌ها فیزیکی و حرکات غیرمتعارف جلوگیری می‌کند، افزود: حتی حضور یک بانو در ورزشگاه می‌تواند مانع از فحاشی افراد شود.

وی با اشاره به اینکه به احترام حضور بانوان از بسیاری بداخلاقی‌های اجتماعی در ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: این امر موجب رشد و تعالی ورزش می‌شود.

آفت شورای چهارم رشت از نظر عضو معتدل شورا

رضا رسولی یکی از اعضای میانه رو و معتدل شورای چهارم رشت در پاسخ به سوال کاسپی نیوز که « فکر نمی کنید این که اعضای شورا با اهداف دیگری به شورا می آیند و مدیریت شهری را فدای آرزوهایشان می کنند و برای مجلس استعفا می دهند به ماهیت شورای اسلامی شهر آسیب می رساند؟» اظهار داشت:
اگر منظورتان همکار سابق ما در شوراست باید بگویم که ایشان به طور مشخص اعلام نکردند که برای انتخابات مجلس استعفاء می دهند. گویا یک فرصت مطالعاتی در آمریکا داشتند. اما یکی از آفت های شورای چهارم هیاهو و سیاست زدگی است که در این شورا در حال رخ دادن است. این آسیبی است که ما مشاهده می کنیم. شما می بینید که این شورا با این که بافت خوبی داشت در طول دوسال ۶شهردار عوض کرد. این اتفاقات بدی است که نشان می دهد فضای ملتهبی وجود دارد که بما هرکدام در این فضای ایجاد شده سهیم هستیم.

Share