در نشست شهردار رشت با مديركل صدا و سيماي مركز گيلان عنوان شد:

احترام به حقوق شهروندان باید رعایت شود/رشت باید در جهت برند سازی حرکت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت گفت:انسان ها بخش عمده هویت این شهر هستند و می بایست احترام به حقوق آنان به بهترین نحو ممکن رعایت گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاnbse2 نشست صمیمانه شهردار رشت با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد.
در این نشست سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت بر آسیب شناسی مشکلات اشاره نمود و گفت : توسعه انسان محور اگر حذف شود دچار مشکلات عدیده خواهیم شد ، باید ساختار مناسبی در این خصوص تعریف نماییم و کالبد شهری را به عنوان یک اصل در نظر بگیریم.
وی افزود : انسان ها بخش عمده هویت این شهر هستند و می بایست احترام به حقوق آنان به بهترین نحو ممکن رعایت گردد.
شهردار رشت افزود : رسانه ها به عنوان مهم ترین ابزارهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقش ارزنده ای ایفا نمایند ، ما نباید رسانه را به یک برند برای خودمان تبدیل نماییم .
ثابت قدم تصریح نمود : رسانه ها می توانند ما را در جهت تحقق نگاه انسان محور و محله محور یاری نمایند و قطعاً کمک آنها می تواند در این زمینه موثر واقع می‌شود.

وی افزود : در صدا و سیما می بایست هدف از برنامه هایی که ساخته می شود موضوع باشد نه انسانها ، تا انعکاس واقعیت ها به شکل صحیح تری صورت پذیرد.

رشت باید در جهت برند سازی حرکت کند
در ادامه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان این مطلب که با انتخاب دکتر ثابت قدم ، ثبات مدیریتی حاصل شده , بر ضرورت خدمت رسانی صحیح و ارزنده به شهروندان تاکید نمود.
وی افزود : رسانه ها ابزار فردی نیستند بلکه منعکس کننده صحیح خدمات می باشند ، باید هم افزایی با رسانه ها جهت اعلام حقیقت به مردم وجود داشته باشد ،
فاطمه شیرزاد در ادامه به ضرورت پی گیری و انعکاس مطلوب از رسانه ملی درخصوص پروژه هایی نظیر پیاده راه ، ایجاد خط ویژه ، موزه شهر ، روان آب های سطحی اشاره نمود. شیرزاد تصریح نمود : رشت باید در جهت برند سازی حرکت کند و ما به عنوان خادمین مردم می بایست در این خصوص اهتمام وافر داشته باشیم.

تاکید بر تعامل دو سویه صدا و سیما و شهرداری رشت
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در ادامه از تعامل دو سویه صدا و سیما و شهرداری سخن گفت و افزود : اگر این ارتباطات متقابل حفظ گردد خواهیم توانست در زمینه های مختلف منجمله فرهنگ سازی ها بسیار موثر واقع گردیم.
نصرپور مشارکت در پژوهش های مختلف شهرداری رشت ، استفاده از فضاهای شهرداری به منظور تهیه و ضبط برنامه های صدا و سیما، برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف را از جمله موارد قابل مشارکت عنوان نمود و گفت : قطعاً مشارکت این دو مجموعه زمینه ساز بسیاری از فعالیت های مهم در جهت آگاهی بخشی خواهد بود.

جباری مشاور عالی شهردار رشت نیز در ادامه گفت : شهری که هویت دارد با شهرهای دیگر قطعاً متفاوت خواهد بود و ما باید رشت را به چنین شهری تبدیل نماییم.
وی افزود : شهرداری رشت به منظور حفظ ارتباط سیستماتیک نسبت به تشکیل کارگروه رسانه اقدام نموده است زیرا رسانه در اطلاع رسانی فعالیت های شهرداری بسیار موثر می باشد.
nbse1 nbse

Share