امام جمعه بخش اسالم تالش

خبرهای بدی از جنگل اسالم به گوش می‌رسد;صحیح باشد مردم را در جریان می‌گذارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بخش اسالم تالش در پایان با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری یادآور شد: گاهی خبرهایی بدی از شرکت‌هایی که در داخل جنگل اسالم فعالیت دارند به گوش می‌رسد که امیدواریم صحیح نباشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اصغر جدایی ظهر امروز در نماز جمعه شهر اسالم با بیان اینکه نظام اخلاقی اسلام تنها با چند دستور یا حکم اخلاقی نمی‌شود، اظهار کرد: نظام اخلاقی با شعار نیز کاری ندارد.
اسالموی با بیان اینکه نظام اخلاقی با شناخت آغاز می‌شود و با عشق گره می‌خورد، تصریح کرد: پس از آن تحول اساسی در انسان رخ می‌دهد.
امام جمعه بخش اسالم ادامه داد: ویژگی منحصر به‌فرد نظام اخلاقی اسلام این است که توانایی تبدیل زشتی‌های اخلاقی به فضایل اخلاقی را دارد.
وی با قدردانی از برگزاری مراسم ایام فاطمیه در بخش اسالم گفت: اولویت اصلی و رکن اساسی دولت باید فقر زدایی و برطرف شدن محرومیت باشد و برای مهار تورم و گرانی که کمر مردم را شکسته است اقدامی انجام دهد.
جدایی با اشاره به روز احسان و نیکو کاری گفت: احسان و نیکو کاری موجب دوستی و صمیمیت افراد جامعه می‌شود.
امام جمعه بخش اسالم تالش در پایان با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری یادآور شد: گاهی خبرهایی بدی از شرکت‌هایی که در داخل جنگل اسالم فعالیت دارند به گوش می‌رسد که امیدواریم صحیح نباشد و همه در حفظ جنگل بکوشند در غیر این صورت مردم بخش اسالم را در جریان ماجرا می‌گذارم. /فارس

Share