کوروش مهیار

کتابخانه ناتمام رشت و دولت دکتر روحانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه گیلان امروز در شماره بیست و نهم شهریورماه در مطلبی با عنوان ‘ کتابخانه ناتمام رشت و دولت روحانی’ دغدغه تکمیل کتابخانه مرکزی رشت را مطرح کرده است.

گیلان امروز در بخش تلنگر به قلم ‘کوروش مهیار’ نوشته است:

ساختمان استانداری سابق توسط شرکت های مختلف ریخته می شود تا بنای تازه ای به نام کتابخانه مرکزی شهر رشت بر آن جای بگیرد.DSC_0071

اما امروز عمر این ساخت به دهه ای نزدیک می شود ولی چراغ بهره وری آن هنوز روشنی نیافته است ؛ چنین است که نماینده دولت تدبیر و عدالت و امید در استانمان حضور می یابند تا به واکاوی و بررسی و انشاالله سرعت بخشی در پروژه هایی که به هر علتی به زمین مانده بپردازند و باید که همت و تلاش را با اعتبارات مالی و قدرت فکری مضاعف به کار گیرند تا مقصود به دست آید.

با نگاهی منصفانه در حال حاضر شاهدیم که در زمینه های مختلف فرهنگی کارهای فراوان اما با آرامش و به دور از هیاهو توسط دولت نوبنیاد آقای روحانی در حال انجام است.

شک نیست که فرجام هر کار و حرکت فرهنگی و بازتاب آن در جامعه، بر اخلاق ،کرامت، مروت، وجدان و هر آنچه که به اساس مبانی مثبت و نیک انسانی مربوط است اثر خود را می گذارد.

چنین اموری مانند مبادلات اقتصادی و اعداد شاید فوری و عینی قابل لمس نباشند اما در مجموع بر تعقل عمومی جامعه اثرات خود را خواهند داشت و به روند یک زندگی اخلاق مدارانه با فرهنگی رشد یافته و سعادت آمیز و البته لذت بخش در کنار پیشرفت مادی عموم و در سایه نگرشی ارزشی کمک خواهند کرد آن هم عدالت محورانه و منصفانه.

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share