استاندار گيلان در آئين بازگشايي مدارس

دانش آموزان روحیه انتقادی و خود باوری را کلید موفقیت بدانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت :دانش آموزان عزیز با داشتن روحیه انتقادی و تفکر خود باوری و عزت نفس را کلید موفقیت بدانند و به نکات مثبت خود تکیه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از دانش آموزان خواست با تفکر خود باوری و عزت نفس آینده ی روشن را رقم بزنند.jpg2189

دکتر نجفی در این مراسم که با قرائت پیام رئیس جمهوری و مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و زنگ مهر و مقاومت همراه بود با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی میتوانند برای رسیدن به جامعه ی خوب و ایده آل با فعل خواستن و تغییر ، آینده ی روشن را رقم زنند گفت : دانش آموزان عزیز با داشتن روحیه انتقادی و تفکر خود باوری و عزت نفس را کلید موفقیت بدانند و به نکات مثبت خود تکیه کنند.

وی خطاب به دانش آموزان بابیان اینکه همواره به توفیقاتی که بدست می آورید تکیه کنید افزود : احترام به مقام علم و دانش و معلمان در فعالیت خوب دانش آموزان مؤثر و حیاتی است .

استاندار گیلان همچنین از معلمان نیز خواست با روحیه ی سعه ی صدر ، ایجاد فضای عاطفی ، گرم و با نشاط به آموزش بپردازند گفت : ایجاد نگرش پویا و مثبت و روحیه تفکر محوری و انتقادی منصفانه در دانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش و معلمان باشد .
دکتر نجفی گفت :  باید مدرسه را محل زندگی دانش آموزان بدانیم مدرسه فقط جایی نیست که دانش آموز در آن درس میخواند بلکه محل فراگیری کار و دانش و مهارت نیز هست .
وی در بخش پایانی سخنانش به کسب مقام های برتر گیلانی ها در‌آزمون های سراسری و المپیادهای علمی و پژوهشی اشاره کرد و  گفت : در کنار این استعدادها ، گیلان نیازمند آن است که عقب ماندگی ها ی سخت افزاری و فضای آموزشی خود نسبت به کشور را جبران کند .
استاندار گیلان همچنین استاندارد سازی سامانه ی گرمایشی کلاس های باقیمانده را نیز بسیار مهم دانست و گفت : از وزارت آموزش و پرورش میخواهیم در این بخش تعداد کلاسها را بیشتر کند و ما نیز در استان در بحث اعتبارات کمک می کنیم .

jpg2190 jpg2187

Share