همزمان با دومين روزاز هفته دولت

افتتاح هفت طرح عمرانی شهرستان رضوانشهر با حضور استاندار

به گزارش دیارمیرزا همزمان با دومین روز از هفته دولت هفت طرح عمرانی شهرستان رضوانشهر با حضور استاندار گیلان و معاونین وی نماینده مردم تالش ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد این طرح ها شامل گاز رسانی به ۶ روستا و یک واحد تولید مرغ گوشتی بود که در مجموع برای این […]

به گزارش دیارمیرزا همزمان با دومین روز از هفته دولت هفت طرح عمرانی شهرستان رضوانشهر با حضور استاندار گیلان و معاونین وی نماینده مردم تالش ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد این طرح ها شامل گاز رسانی به ۶ روستا و یک واحد تولید مرغ گوشتی بود که در مجموع برای این طرح ها ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هرینه شده است .dsc896

 

 

مهندس کیهان هاشم نیا در مراسم بهره برداری از این طرح ها به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ساخت نخستین بندر پس از انقلاب در گیلان اشاره کرد و افزود : دومین کارخانه کشتی سازی گیلان نیز در کنار اسکله بندر تالش ساخته خواهد شد .

استاندار گیلان گفت : مکان یابی ساخت این کارخانه کشتی سازی انجام شده و سرمایه گذار آن نیز مشخص شده است .

مهندس هاشم نیا با بیان اینکه چون شهدا با ما هستند، خداوند نیز با ماست ، اظهار داشت : دشمنان پس از انقلاب بیشترین فشارها را در ابعاد مختلف علیه کشور ما براه انداختند اما با حضور چنین مردمی می توانیم تحریم ها را کنترل کنیم .

وی  با اشاره به خدمات دولتمردان به مردم تصریح کرد : آب رسانی و برق رسانی و تمامی دوندگی های ما بهانه است ، چرا که همه اینها عنایت خداوند و نشانه ای از آیات الهی است .

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به استعمار نو توسط دشمنان گفت : امروز دشمنان به جای تصرف کشورها به دنبال ضعیف تر کردن آنهاهستد ، اما کشور ما همواره به دنبال استفاده کردن از توانمندی های خود و خودکفایی بوده است تا تحریم های آنان را شکست دهد .

 

 

شکری نماینده مردم رضوانشهر ، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت : هفته دولت فرصت بسیار خوبی است تا خدمات ارزشمند دولت در مناطق مختلف برای مردم بیان شود .

 فرمانداررضوانشهر گفت : در دهه فجر امسال ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد .

 

امام پناهی افزود : مهمترین پروژه ها در بخش های گاز رسانی به روستاها ، احداث مرغ داری ، آسفالت راه روستایی ، ساخت پل و مسکن محرومین خواهد بود .

 

 

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نیز در ادامه گفت : ۱۹۹ هزار خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که از نظر روستاهای گاز دار استان گیلان در جایگاه دوم کشوری قرار دارد .

در ادامه این مراسم شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه این استان از استانهای پیشرو در تولید مرغ است افزود : سالانه ۲ میلیون و ۳۰۰ قطعه مرغ در گیلان تولید می شود .

گفتنی است :  استاندار گیلان در بدو ورود به شهرستان رضوانشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به شهدا ادای احترام کرد .

 

 

Share