برادر رییس جمهور:رأس جریان انحرافی کیست، مشایی یا احمدی نژاد؟

دیارمیرزا ، داوود احمدی نژاد برادر رییس جمهور و مسئول سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم در نشست خبری در رشت به سوال خبرنگاران پاسخ داد. سوال: اینکه گفته می شود تایید نشدن مشایی ممکن است باعث اقداماتی از سوی دولت شود که برای نظام هزینه آور است، منظور چیست؟ یکی از این […]

دیارمیرزا ، داوود احمدی نژاد برادر رییس جمهور و مسئول سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم در نشست خبری در رشت به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

timthumb.php

سوال: اینکه گفته می شود تایید نشدن مشایی ممکن است باعث اقداماتی از سوی دولت شود که برای نظام هزینه آور است، منظور چیست؟

یکی از این نمونه ها همان قهر کردن رییس جمهور بود ، که برای آقای مصلحی قهر کردند در مقابل تصمیم آقا

سوال: اینکه گفته می شود رییس جمهور “آتوهایی” از افراد مختلف در دست دارند و در مواقع لزوم به اصطلاح “رو” می کند ، صحت دارد؟

ببینید ، خوب ایشان یکی از این آتوها را رو کرد که آقا به آن شکل آن را رد کرد و اصلاً جواب نداد، جوابش منفی بود درباره فاضل لاریجانی آن کاری رییس جمهور در مجلس کردند حضرت آقا فرمودند خلاف قانون ، خلاف شرع و خلاف اخلاق بود. ما یک ساز و کاری داریم در این نظام . خدای ناکرده الان مثلاً شما دزدی بکنید ، من نمی توانم علنی بگویم بلکه باید اسنادم را به سیستم قضائی بدهم بعد از آنکه سیستم قضائی تأیید کرد و دستگیر کرد و گفت دزد است می توان اعلام نمود او دزد است. ما الان نمی توانیم بگوییم آنها دزدند. اما احمدی نژاد این را رعایت نکرد که آقا فرمود خلاف قانون و خلاف شرع است. منظور آقا این بود که باید اسناد را بیاورید و به سیستم قضائی تحویل بدهید.اگر سیستم قضائی تایید کرد بعد می توان گفت آنها خلاف کرده اند اما اگر قوه قضائیه تأیید نکرد یعنی خلافی انجام نشده است.

حال حرف ما این است الان هم این قضیه فاضل لنکرانی را اگر بنویسید تایید نمی شود زیرا چون بین فاضل لنکرانی و آن آقایان یک سری مسائلی مطرح شده است و مرتضوی هم خواست که آن را مستند نماید ، ولی مستند نشد. یعنی نه پولی داده شده است و نه خانه ای گرفته شده است و نه اقدامی انجام شده است. بحثش بوده که بشود . این حرف خداست که اگر در دل من بود مثلاً وقتی رسیدم فلان مغازه چیزی از آن بردارم و بخورم ولی اگر رفتم به مغازه و از آن عبور کردم ولی چیزی برنداشتم بخورم حکم خدا این است که جرمی انجام نشده است.من اطلاعی از این قضیه و افشاگری که احمدی نژاد کزد ،ندارم . ولی افشاگری این بود که اینها قرار گذاشتند که جرمی مرتکب بشود اما نشدند، لذا جرمی از طرف خدا و سیستم مملکتی انجام نشده است.

ثانیاً رییس جمهور در جایگاهی رسمی در مملکت است ، او باید بیشتر از بقیه به قانون التزام عملی داشته باشد . یعنی بلند شود و این اسناد را به رییس قوه قضائیه تحویل دهد. روسای سه قوه اعضای کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی دارند و مسئول مبارزه با فساد هستند که می توانند در آنجا بررسی کنند.نه اینکه آبروی نظام را در بوق و کرنا ببرد.

سوال: جریان انحرافی در رأسش آقای مشایی است یا احمدی نژاد؟

نگاه کنید الان مثلاً آدم منحرفی هستم شما با تمام وجود از من دفاع می کنید ، حال شما چگونه آدمی هستید؟ شما چه کاره هستید؟ ما الان دعوای ما این است که اگر آن آدم مشکل دار است رهایش کند. چرا با وجود داشتن مشکل محکم او را بغل کرده است. این جایگاه قانونی و اعتباری مربوط به رییس جمهور است که بر این صندلی قانونی نشسته ام . حالا اگر من از شما که هیچ کاره هستید دفاع می کنم ، شما خلاف انجام می دهید و باز هم من دفاع می کنم ، کی مقصر است؟ شما زیر پوشش من و بیرق من خلاف می کنی . الان وضعیت اینگونه است. احمدی نژاد خودش خلاف نمی کند ولی برای برخی پوششی ایجاد کرده  که بنویسند سه هزار میلیارد و به امیر منصور خسروی بدهند. حال چه کسی مقصر است؟ من دست شما را باز گذاشته ام.

سوال : آیا فتنه سبز با جریان انحرافی با هم دست به یکی خواهند کرد؟

تمام آنهایی که در گرو خوردن دنیا در حال حرکت هستند در نقطه ای مشترک به هم می رسند و تمام کسانی که در دنیا همه چیزشان خدا و انقلاب است به هم می رسند . آنهایی که سهم خواه دنیا یند اگر در دو سمت کره زمین هم باشند به هم می رسند. زیرا همیشه آمریکایی ها با جریانات مخالف نظام همیشه همسوبوده اند و همیشه در این ۳۴ سال مومنین و مومنات عالم با ما که در مسیر ولایت هستیم همسو هستند و برای همین است که اینجا امام دستور می دهد که هر کس بتواند سلمان رشدی را بکشد.

Share