لیگ دسته اول

شکست خانگی شهرداری آستارا و تساوی خارج از خانه داماش

نفت و گاز گچساران و داماش گیلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و شهرداری آستارا بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ به شهرداری نوشهر واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر نفت و گاز گچساران میزبان داماش گیلان بود‌. دو تیم انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این بازی داشتند اما مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید‌.

در این مسابقه ابتدا داماشی‌ها بودند که طعم گلزنی را چشیدند و کنعان طاهرنژاد خیلی زود در دقیقه ۱۳ شاگردان حمید درخشان را پیش انداخت و آبی پوشان با برتری به رختکن رفتند‌.

در نیمه دوم اما نفت و گاز گچساران کار را هجومی آغاز کرد و محمد جایمند در دقیقه ۴۸ گل تساوی بازی را برای میزبان به ثمر رساند. در ادامه بازی تلاش‌های دو تیم برای زدن گل دوم ثمری نداشت و در نهایت بازی با همین نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

داماش در پایان هفته هفتم به هشتمین امتیاز خود دست پیدا کرد و در رده دوازدهم قرار دارد. نفت و گاز گچساران نیز با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در رتبه دهم قرار گرفت.

 

تیم فوتبال شهرداری آستارا بازی را به حریف نوشهری واگذار کرد

تیم‌های شهرداری آستارا و شهرداری نوشهر در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) عصر چهارشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور هواداران پرشور میزبان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برد تیم نوشهری به اتمام رسید.

تک گل تیم میزبان را محمد جواد لورایی و هر ۲ گل تیم فوتبال شهرداری نوشهر را علی نصیری به ثمر رساند تا تیم میهمان این بازی را به نفع خود به پایان برساند.

ترکیب تیم‌ شهرداری آستارا در این بازی گودرز داوودی، ادریس کوچکی، امیر علیدادی، محمدجواد عباسی، بلال ارازی، محمدجواد لورایی، محمود صالحی، پیام آبچر، سینا قنبرپور، سهیل پوربخش و امیرمحمد حسین‌پور بود.

همچنین دانیال اسلامی، حبیب افرا، سلمان بحرانی، رضا نبی‌زاده، حمید گلزاری، حسین حیدری، امیرمحمد ستایش، پوریا بالی‌لاشک، سیدناصر رضایی، حجت اسلامی و امیرسام نصیری برای تیم فوتبال شهرداری نوشهر به زمین مسابقه رفتند.

داوری این مسابقه فوتبال لیگ یک کشور را، مهدی جبرئیلی به همراه کمک‌ها، علیرضا طاهرخانی، امیرحسین خوشه چین و امیر معصومی فر بر عهده داشتند و ناظر بازی نیز تورج عیوض محمدی بود.

در پایان هفته هفتم لیگ دسته یک کشور شهرداری آستارا تنها با کسب ۲ مساوی و ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی و شهرداری نوشهر با سه برد، ۲ تساوی و کسب ۱۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

Share