در آستانه اشرفیه رقم خورد؛

افتتاح همزمان ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی با حضور معاونین بنیاد مسکن در گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از افتتاح ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی در این استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک واحد مسکن روستایی صبح دوشنبه با حضور معاونین بنیاد مسکن کشور و مدیران عالی رتبه این نهاد در آستانه اشرفیه به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، تاکنون ۱۱۷ هزار و ۱۰۰ مسکن روستایی در گیلان به بهره برداری رسیده که سهم آستانه اشرفیه ۵ هزار و ۳۷۰ واحد است.

حامد دائمی صبح دوشنبه در آئین افتتاح متمرکز استانی پروژه‌های طرح هادی روستایی گیلان در آستانه اشرفیه اظهار کرد: ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های روستایی در استان بیان کرد: در ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی ۳۸ کیلومتر آسفالت معابر صورت گرفته که معادل حدود ۱۵۸ هزار مترمربع آسفالت است.

دائمی از افتتاح ۲ پروژه طرح هادی روستایی در آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ ۳ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

به گفته وی، با اجرای ۲ پروژه طرح هادی روستایی ۵/۵ کیلومتر آسفالت معابر معادل بیش از ۲۳ هزار متر مربع صورت گرفته است.

عکس: ابوالفضل شکری

Share