دستگیری یکی از اوباش قزوین در رودسر با تیراندازی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار متواری با تیراندازی ماموران انتظامی در رودسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «سید جلال الدین جوانمردی»، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قانونی می‌کند.
وی در ادامه افزود: در پی حضور ماموران پلیس امنیت عمومی استان قزوین در پلیس امنیت عمومی شهرستان رودسر مبنی بر داشتن نیابت قضائی برای جلب و دستگیری متهمی فراری به اتهام شروع به قتل عمد، ایراد صدمه بدنی عمدی، نقص عضو، اخلال در نظم و آسایش عمومی و چند فقره سابقه کیفری دیگر ضمن هماهنگی قضائی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس متهم در منزلی استیجاری در حوالی شهر رودسر شناسائی شد، تصریح کرد: با هماهنگی  قضائی ماموران پلیس امنیت عمومی رودسر و قزوین به محل اختفای متهم اعزام شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۳۸ساله از حضور پلیس در محل آگاه شده و با شکستن شیشه پنجره ساختمان به سمت باغ‌های اطراف اقدام به فرار کرد، اظهار داشت: با تیراندازی ماموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح و اصابت تیر به پای متهم، وی را زمین‌گیر و دستگیر کردند.
سرهنگ جوانمردی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و تلاش کادر درمان برای نجات این فرد موثر واقع نشد و متهم در بیمارستان فوت کرد.

Share