نتانیاهو مدعی ترور «سید هاشم صفی‌الدین» و جانشین او شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی تصویری گفت: نصرالله، جانشینِ او و جانشینِ جانشینِ او را کُشتیم. امروز هم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود: جانشینِ نصرالله حذف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رسما مدعی به شهادت رساندن «سید هاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در حمله چندی پیش به ضاحیه جنوبی بیروت شد.

نتانیاهو در سخنانی ادعا کرد: «ما توانمندی حزب‌الله را مورد هدف قرار دادیم و نصرالله، جانشین نصرالله و جانشینِ جانشین وی را هم از میان برداشتیم.»

نتانیاهو خطاب به شهروندان لبنانی گفت: شما فرصتی دارید تا لبنان را قبل از اینکه مانند غزه در ورطه نابودی و رنج بیفتد، نجات دهید. حزب‌الله امروز ضعیف‌تر از سال‌های گذشته است. به توانایی های حزب الله آسیب رسانده ایم و هزاران شبه نظامی را از بین برده ایم.

وی مدعی شد: من به شما هموطنان لبنانی می گویم! کشورتان را از دست حزب الله آزاد کنید تا این جنگ تمام شود، خودتان را از دست حزب الله رها کنید تا کشور شما دوباره پیشرفت کند تا نسل های آینده کودکان لبنانی و کودکان اسرائیلی جنگ و خونریزی نکنند و با هم در صلح زندگی کنند!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حزب الله نسبت به چند سال پیش بسیار ضعیف شده است، مدعی شد: «حزب الله، لبنان را به انبار تسلیحات و قلعه عملیات نظامی تبدیل کرده است.»

Share