عضو شورای شهر رشت:

پیش از پایان فعالیت شورا بخشی از پروژه تالاب عینک به بهره برداری برسد

عضو کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت گفت: از رحیم شوقی شهردار رشت خواسته شده ، پیش از پایان فعالیت شورای ششم ، بخشی از پروژه تالاب عینک به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسن عاقل‌منش عضو کمیسیون توسعه پایدار شورا در جلسه این کمیسیون با اشاره به آنکه از شهردار محترم قویا خواسته شده پیش از پایان دوره ششم شورا بخش‌هایی از پروژه بزرگ تالاب عینک به بهره برداری برسد گفت: این مهم برای تشویق سرمایه‌گذاری در این منطقه و پیشبرد دیگر پروژه‌های شهرداری با هدف رونق گردشگری دارای اهمیت است.

این عضو شورا افزود: می‌خواهیم مشخصا در ماه‌های آتی پروژه‌های احداث رستوران کشتی، پل چوبی، درختکاری مسیر و دو رینگ پیاده روی و دوچرخه سواری تالاب با فضاسازی زیبا و مفرح آماده بهره‌برداری گردد و با تعامل و هم افزایی که مجموعه شورا و شهرداری وجود دارد این پروژه‌ها قابلیت اجرا دارد.

عاقل منش ضمن قدردانی از حس مسئولیت شهردار رشت در پیشبرد پروژه‌های عمرانی طرح میثاق در رابطه با اجراهای طرحهای عمرانی تالاب عینک گفت: در این منطقه پس از احداث پارک دانشجو در شورای اول و ساخت هتل و رصد خانه کوشیار در دوره سوم که در ابتدای شورای ششم رصدخانه به بهره برداری رسید، امیدواریم در ماه‌های آتی و در همین زمان باقیمانده از شورای ششم با یک همت جمعی بخش مهم گردشگری تالاب عینک در پهنه سوم تالاب به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به ایام زادروز اکبر رادی نمایشنامه‌نویس صاحب‌نام گیلان و کشور گفت: تاسیس تماشاخانه‌های کوچک در مناطق شهر راهکار خوبی در جبران کمبود فرهنگسرا در شهر فرهنگ محور رشت میباشد.

عاقل منش وجود گالری، سالن نمایش و فرهنگسراهای همیشه فعال را از ملزومات شهری جامعه مدرن دانست که در رشت با مشارکت بخش خصوصی و با درنظر گرفتن ظرفیت‌های موجود قابلیت اجرایی دارد.

Share