رئیس شورای شهر رشت خبر داد:

موافقت فرمانداری با تشکیل کمیسیون گردشگری | درخواست هلال‌احمر گیلان برای کمک به مردم لبنان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: طرح تشکیل کمیسیون تخصصی گردشگری شورا که در صحن شورا بررسی و مصوب شده بود مورد موافقت هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان رشت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با بیان اینکه مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان امروز در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان در صحن شورا حضور پیدا کرد، گفت: به علت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اتفاقات تلخ جانی و مالی برای مردم مظلوم لبنان رقم خورده است و مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان امروز با حضور در صحن شورا قصد دارد از این تریبون نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام کند و مردم شریف رشت که همواره در صحنه‌های مختلف، نوعدوستی خود را به جهانیان نشان دادند و در دوران دفاع مقدس نیز با ارسال یکهزار کامیون از کمک‌های مردمی که در سطح کشور بی‌سابقه بود، حمایت خود را از رزمندگان دفاع مقدس به اثبات رساندند و یقینا در این برهه نیز حمایت خود را از برادران و خواهران مسلمان خود دریغ نمی‌کنند.

اعضای شورا و شهردار رشت کمک‌های نقدی خود را در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان به هلال احمر گیلان اهدا کردند.

در این جلسه موضوع تشکیل کمیسیون گردشگری شورای شهر رشت که طرح آن مورد تایید هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان رشت قرار گرفته بود مطرح شد.

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه این طرح در هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان رشت مورد موافقت قرار گرفت و هر کدام از اعضای شورا که تمایل دارند می‌توانند برای عضویت در آن اعلام نظر کنند

اعضای شورا با عضویت نادر حسینی، محسن سماکچی، هادی رمضانی، رضا عاشری و محمد حسن عاقل منش در کمیسیون گردشگری موافقت کردند.

در این جلسه هادی رمضانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اهدای لوح تقدیری به نیابت از اعضای شورا و شهردار رشت هفته نیروی انتظامی را به محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت که از پیشکسوتان ناجا است تبریک گفت.

اعضای شورا با لایحه اهدای یک سکه بهار آزادی به محسن بختیار قهرمان پارالمپیک در رشته وزنه برداری موافقت کردند و مقرر شد هر چه سریعتر این اقدام در راستای تجلیل از تلاش‌های این قهرمان پارالمپیکی در صحن شورا انجام شود.

Share