معاون اجرایی دبیر شورای عالی امنیت ملی در آستانه اشرفیه

دستگاه‌های جاسوسی غرب در ایجاد داعش دخالت داشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گلوردی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دست برتری در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های جاسوسی غرب در ایجاد داعش دخالت داشتند و داعش در منطقه در حال از بین رفتن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عیسی گلوردی در هفتمین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت گیلان درشهرستان آستانه اشرفیه, گیلان را از جمله استانی دانست که به صورت مستمر این گردهمایی را برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: در سال‌های نخست تصور بر این بود که جمع مذکور به دنبال حزب هستند اما به مرور مشخص شد که پیشکسوتان جهاد و شهادت حافظان انقلاب هستند.

ضرورت پاسداری از انقلاب اسلامی/جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای در جهان مطرح است

13920818000572_PhotoAمعاون اجرایی دبیر شورای عالی امنیت ملی، پاسداری از انقلاب اسلامی را مهم خواند و تصریح کرد: امروز اطراف کشور بحران وجود دارد و عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و… دارای بحران‌های پیدا و ناپیدا هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی به دلیل معماری امام خمینی (ره) جزیره ثبات در منطقه است.

گلوردی، نظر ایران درباره عراق، سوریه، لبنان و افغانستان را بسیار مهم دانست و گفت: حتی امریکا این نظر را پذیرفته است.

وی این پذیرش را حاصل ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای در جهان مطرح است.

این مسئول با بیان اینکه بیش از ۳۰ سال در تحریم هستیم، خاطرنشان کرد: دنیا باور کرده است که جمهوری اسلامی با قدرت نرم در جهان ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام اینها به برکت ایثارگران است، تصریح کرد: گیلان جزو پنج استانی است که در زمینه برگزاری این گردهمایی به صورت مستقل عمل می‌کند.

پیشکسوتان جهاد و شهادت اعتبار انقلاب اسلامی

گلوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت را اعتبار انقلاب اسلامی نامید و گفت: این پیشکسوتان بحران هشت سال دفاع مقدی را پشت سر گذاشتند و حضور آنها موجب برکت در مدیریت استان می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ برادری را نهادینه کرده است، افزود: دفاع مقدس جایی است که رزمندگان هشت سال در کنار یکدیگر زندگی کردند بنابراین زبان و اندیشه‌های سیاسی موجب درگیری بین پیشکسوتان جهاد و شهادت نمی‌شود.

معاون اجرایی دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیشکسوتان را افرادی سیاسی، اجتماعی و امنیتی دانست و گفت: در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده داریم، خاطرنشان کرد: با وجود این موضوع، کشور دارای آرامش است و حتی در سال‌های آینده نیز بحران‌های کار و غذا نخواهد داشت.

دستگاه‌های جاسوسی غرب ایجاد کننده داعش

گلوردی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دست برتری در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های جاسوسی غرب در ایجاد داعش دخالت داشتند و داعش در منطقه در حال از بین رفتن است.

به گفته وی، پیشکسوتان جهاد و شهادت قدرت بسیج ملی در کشور را دارند
/فارس

Share