سیدمصطفی رجایی مورد استقال قرار گرفت

استقبال از قویترین مرد مسابقات جهانی وزنه برداری پیشکسوتان در لنگرود

مصطفی رجایی، قویترین مرد مسابقات جهانی وزنه برداری پیشکسوتان که با پرچم ایران و فلسطین روی سکوی قهرمانی ایستاده بود امروز در لنگرود مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم استقبال و تجلیل از سیدمصطفی رجایی وزنه بردار پیشکسوت گیلانی در لنگرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک کسب نشان ارزشمند طلا اظهار کرد: چند روز گذشته با احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان دیدار داشته و در آن جلسه تاکید شده که با حضور ایشان مراسم تجلیلی از قهرمانان ورزشی استان گیلان برگزار شود.

لاهوتی با تاکید بر اینکه در جهت بازسازی مکان‌های ورزش موجود باید تلاش کنیم، افزود: فضاهای ورزشی موجود ما حال و روز خوبی ندارند و سالن ۲۲ بهمن نیازمند بازسازی است و مکان‌های جدیدی نیز باید احداث شوند تا حرکت نویی در زمینه ورزش شهرستان را شاهد باشیم.

سید مصطفی رجایی موفق شد در رقابت‌های وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان که به میزبانی فنلاند برگزار شد، ضمن کسب مدال طلا، لقب قوی‌ترین مرد جهان را هم به خود اختصاص دهد.

ورزشکار کشورمان در زمان دریافت مدالش، در حرکتی ارزشمند، پرچم ایران و فلسطین را بر دوش انداخت تا حمایت خود را از مردم مظلوم این کشور و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه نشان دهد.

عکس: ابوالفضل شکری

Share