همزمان با هفته تربیت بدنی؛

تجلیل مسئولان لنگرود از سامان رضی | پشت جوانان ورزشکار این شهرستان بمانید

سامان رضی که در رشته وزنه برداری پارالمپیک توکیو موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابتها شده بود، صبح روز پنجشنبه در لنگرود مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرمانداری لنگرود در مراسم تجلیل از سامان رضی قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: از آقای رضی تشکر میکنم زیرا افتخار آفرین شهرستان لنگرود، استان گیلان و ایران شدند.

جعفرزاده فهیم افزود: با همه محدودیت‌ها و کمبود‌هایی که در شهرستان لنگرود وجود داشت اما شاهد افتخار آفرینی جوانان این دیار مانند سامان رضی، اقای صادقی، آقای خورشیدی و آبچیان بودیم.

وی افزود: وظیفه اقای رضی بعد از کسب مقام قهرمانی خیلی سنگین‌تر شده است زیرا جوانان شما را الگوی خود قرار می‌دهند البته منش پهلوانی در کنار قهرمانی در وجود شما قرار دارد و امیدوارم این منشا تداوم داشته باشد.

سامان رضی نیز با تشکر از مدیر ورزش و جوانان لنگرود گفت: در دوران قبل که وقتی که به مسابقات می‎رفتیم و با کسب عناوین مختلف در رشته وزنه برداری به شهر خود باز می‌گشتیم انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است و برای کسی مهم نبود اما این دوره برای اولین بار وقتی اعزام می‌شدیم همه مسئولین شهرستان همکاری لازم را داشتند و با بدرقه خودشان ما را شارژ روحی کردند و خدا را شکر توانستیم شرمنده این عزیزان و مردم نباشیم و خاطره تلخ پارالمپیک دوره گذشته را پاک کنیم.

وی با کنایه به این مطلب که حاشیه جامعه ورزش لنگرود از خودش بیشتر است گفت: لنگرود از لحاظ موقعیت جغرافیایی هیچ فرقی با شهرهای استان همجوار خود مازندران ندارد اما چرا نمی‌توانیم مثل مازندران از لحاظ ورزشی و سرانه اماکن ورزشی به حد مطلوبی برسیم؟!

وزنه بردار لنگرودی کشورمان افزود: این به‌عدم حمایت مسئولین بر می‌گردد و به استعداد و توانایی نیست زیرا بنده از شهر لنگرود که یک متر فضای تمرینی نداشتم توانستم در این رشته مدال‌آور باشم.

وی افزود: انتظار از مسئولین دارم که پشت جوانان ورزشکار این شهرستان بمانند و انها را حمایت کنند.

 

Share