نماینده مردم لنگرود در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا

در جریان تعرفه فرزندم به عنوان یکی از گزینه های شهرداری املش نبودم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی با بیان اینکه هیچ کسی در خصوص تعرفه فرزندم به عنوان یکی از گزینه های شهرداری املش با من مشورت نکرده است گفت:اگر با من در این خصوص مشورت می کردند مخالفت خود را ابراز می کردم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص برخی حواشی انتخاب شهردار املش گفت:شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی محسوب می شود و نمایندگان مجلس در این زمینه نفوذی ندارند.

در جریان تعرفه فرزندم به عنوان یکی از گزینه های شهرداری املش نبودم

IMG_8729وی با بیان اینکه اساسا در جریان تعرفه فرزند خود به عنوان یکی از گزینه های شهرداری املش نبوده ام اذعان کرد:می توانید در این زمینه از تک تک اعضای شورای شهر املش سوال کنید که آیا بنده با آنها در این خصوص تماس گرفته و توصیه ای داشته ام؟!
لاهوتی با بیان اینکه هیچ کسی در خصوص تعرفه فرزندم با من مشورت نکرده است گفت:اگر با من در این خصوص مشورت می کردند مخالفت خود را ابراز می کردم.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موافق حضور فرزندم در شهرداری املش نیستم اضافه کرد: از سوی دیگر وی جوان تحصیل کرده ای است و نمی توانیم بگوییم چون ایشان فرزند من است نباید حتی در بخش خصوصی هم فعالیت کند.

لاهوتی با گلایه از جوسازی برخی رسانه ها در این خصوص گفت:هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و ایشان به عنوان یکی از گزینه ها تعرفه شده اند و ممکن است طی روزهای آتی گزینه های دیگری معرفی شوند بنابراین فضاسازی رسانه ای در این خصوص شایسته نیست.

استانی شدن انتخابات بی‌شک موجب افزایش مشارکت مردم می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص آخرین وضعیت بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح استانی شدن انتخابات گفت:کمیسیون شوراها جلسه ی مشترکی با نماینده شورای نگهبان برای رفع ایرادات برگزار کرده است.
لاهوتی با بیان اینکه فرصت اندک باقیمانده تا انتخابات کمی در ذهنیت شورای نگهبان اثرگذار بوده است اضافه کرد:اعتقاد دارم طرح استانی شدن انتخابات باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می شود.
وی به طرح مثالی در این مورد اشاره کرد و گفت:برای مثال بنده از حوزه انتخابیه لنگرود در انتخابات شرکت می کنم و از آنجایی که در سایر شهرهای استان از رشت گرفته تا آستارا ,لنگرودی های زیادی حضور دارند من مجبور می شوم برای رایزنی در آنجا هم حضور پیدا کنم , بنابراین شک نکنید چنین طرحی درصد مشارکت در انتخابات را بالا می برد.
نماینده مردم لنگرود در مجلس در پایان گفت:اگر ایرادات این طرج تا هفته دیگر رفع شود و به تائید نهایی شورای نگهبان برسد انتخابات مجلس دهم استانی برگزار خواهد شد.
اگر نمایندگان کمی انصاف داشته باشند امضای خود را از طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی پس می گیرند

عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن اعلام مخالفت خود با طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت:در جلسه کمیسیون عمران مجلس آقای اخوندی پاسخ های درست و قانع کننده ای به نمایندگان دادند و اگر استیضاح کنندگان کمی انصاف داشته باشند امضای خود را پس خواهند گرفت.

وی با اشاره به برخی موارد استیضاح گفت: تخفیف بلیط هواپیمای ایثارگران مربوط به بنیاد شهید می شود و از جهت دیگر درمورد مسکن ایثارگران دولت و مجلس تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار بسته اند و این موضوع تا پایان سال جاری کاملا رفع خواهد شد.

لاهوتی با بیان اینکه حدود ۱۵ نفر از نمایندگان امضای خود را پس گرفته اند تصریح کرد:با توجه به اینکه مجموعه ۲۵ نفر این طرح را ارائه کردند و از سوی دیگر با توجه به تلاش های هیات رئیسه به نظر می رسد این استیضاح منتفی شود.

خبرنگار:سینا هوشمند

Share