رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را عامل پیشرفت دانست و گفت: ارتقای سطح سلامت جامعه، نخبه‌پروری و تربیت دانشمند تراز اسلامی در دانشگاه و رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از نتایج و دستاوردهای تقویت وفاق و وحدت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در افتتاحیه نوزدهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت و ولایت با سعادت نبی مکرم اسلام، تمرینی برای اتحاد و همبستگی بیشتر برای تشکیل حاکمیتی منطبق بر وفاق ملی است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و ترکیبی دشمن علیه ایران، افزود: ضیافت اندیشه فرصتی مغتنم برای طرح شبهات و پاسخگویی به آن‌ها در مجامع ارزشمند اساتید و نخبگان دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از اجرای برنامه‌های مدون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: ارتقای همه جانبه نخبگان دانشگاهی و اساتید به ویژه در حوزه فرهنگی بسیار لازم و ضروری است و باید با تمرکز بیشتری دنبال شود.

دکتر آشوبی وفاق و وحدت در دانشگاه را عامل پیشرفت دانست و افزود: ارتقای سطح سلامت جامعه، نخبه‌پروری و تربیت دانشمند تراز اسلامی در دانشگاه و رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از نتایج و دستاوردهای تقویت وفاق و وحدت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تعامل با سازمان‌های درونی و بیرونی نظیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

وی به تلاش بیشتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رسیدن به قله‌های رشد و تعالی اشاره کرد و افزود: تامین منابع مالی کافی و برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند یکی از الزامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی است که می‌تواند رشد و توسعه پایدار را ایجاد کند.

Share