در هفته دولت سال جاری انجام خواهد شد؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۲۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب گیلان+ جزئیات

شرکت آبفای گیلان با ۲۱ پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب در سطح شهر و روستاهای استان گیلان به استقبال هفته دولت سال جاری می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا غیاثی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و آماده بهره برداری این شرکت در هفته دولت اظهار داشت: ۲۱ پروژه آبفای گیلان در ۱۱ شهرستان استان با اعتباری بالغ بر ۸۶۹ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی، محرومیت‌زدایی و سایر ردیف‌ها در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید و جمعیتی حدود ۹۷ هزار و ۸۵۳ نفر از مزایای افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

غیاثی؛ ضمن اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی از خدمات انجام شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات و بیان دستاوردهای شرکت می‌باشد، گفت: ۱۶ پروژه از ۲۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال ۱۴۰۳ مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی و ۵ پروژه مربوط به حوزۀ شهری می‌باشد.

وی ادامه داد: شایان ذکر است؛ ۵۷ روستا با بیش از ۱۶ هزار خانوار، از نتایج افتتاح این ۱۶ پروژه روستایی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول ۴۶ کیلومتر، لوله‌گذاری خط انتقال به طول حدود ۱۴ کیلومتر، بهسازی ۵ دهنه چشمه، احداث ۹ باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم ۴ هزار و ۴۰ مترمکعب، حفر ۷ حلقه چاه و احداث ۵ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۵/۸۷ لیتر بر ثانیه را احجام عملیاتی این پروژه‌ها عنوان کرد.

Share