به مناسبت روز خبرنگار

عیادت مدیرکل فرهنگ گیلان از خانم “مهتاب ره” خبرنگار و فعال فرهنگی رضوانشهری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همراه قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل، میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های گیلان به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در بیمارستان گلسار رشت از «مهتاب ره» بانوی خبرنگار و فعال فرهنگی رضوانشهری که در بستر بیماری می‌باشد، عیادت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همراه قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل، میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور در بیمارستان گلسار رشت از «مهتاب ره» بانوی خبرنگار و فعال فرهنگی رضوانشهری که در بستر بیماری می‌باشد، عیادت کردند و ضمن جویا شدن از روند درمان ایشان برای وی آرزوی سلامتی کردند.

گفتنی است «مهتاب ره» متولد ۳ دی ماه ۱۳۵۴ می‌باشد و به مدت ۱۷ سال در حرفه خبرنگاری فعالیت دارد و در حال حاضر خبرنگار روزنامه پنجره نو و عضو خانه مطبوعات گیلان می‌باشد.

وی همکاری در رسانه‌هایی همچون گلچین امروز، پیک سبز تهران، آوای صومعه، موج شمال، پیک باران و عضو افتخاری باشگاه خبرنگاران جوان و… را در کارنامه خود دارد.

Share