با رأی موافق نمایندگان؛

«رحمت‌زاده» عضو ناظر در شورای عالی اقتصاد و «کوچکی‌نژاد» عضو ناظر در شورای حقوق و دستمزد شد

نمایندگان مجلس سعید رحمت‌زاده، نماینده شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی را به عنوان عضو ناظر در شورای عالی اقتصاد و جبار کوچکی‌نژاد، نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو ناظر در شورای حقوق و دستمزد انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان انتخاب نمایندگان ناظر در شورای عالی اقتصاد، محمدقسیم عثمانی را با ۱۳۰ رأی از کمیسیون برنامه و بودجه و سعید رحمت‌زاده، نماینده شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی را با ۱۵۶ رأی از کمیسیون اقتصادی به عنوان اعضای ناظر در این شورا انتخاب کردند.

گفتنی است محسن بیگلری که از سوی کمیسیون برنامه و بودجه برای عضویت در این شورا انتخاب شده بود انصراف داد، همچنین فتح‌الله توسلی دیگر نماینده معرفی شده از سوی کمیسیون اقتصادی برای عضو ناظر در شورای مذکور بود.

کوچکی‌نژاد و صالحی به عنوان اعضای ناظر در شورای حقوق و دستمزد انتخاب شدند

همچنین نمایندگان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان انتخاب نمایندگان ناظر در شورای حقوق و دستمزد جبار کوچکی‌نژاد، نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی را با ۲۰۰ رای از کمیسیون برنامه و بودجه و مسلم صالحی را با ۲۲۳ رأی از کمیسیون اجتماعی، به عنوان اعضای ناظر در شورای حقوق و دستمزد انتخاب کردند.

لازم به ذکر است که هادی قوامی و علی بابایی از این انتخابات انصراف دادند.

Share