بهترین فروشگاه های پوشاک در کرمانشاه

در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین فروشگاه‌های پوشاک کرمانشاه می‌پردازیم.

فاصله تهران تا کرمانشاه چقدر است؟ | مجله علی بابا

بدون شک یکی از اصلی‌ترین مناطق هر شهری، فروشگاه‌ها، به ویژه فروشگاه‌های پوشاک هستند. در اغلب مسافرت‌ها هم خرید کردن یکی از بخش‌های اصلی و محبوب مسافرت به حساب می‌آید و اغلب مسافران هم علاقه دارند تا با فروشگاه‌های پوشاک آشنا شوند. خیلی بهتر است که پیش از سفر به یک شهر، با مراکز خرید و فروشگاه‌های آن شهر از قبل آشنا شده و بهترین آن‌ها را انتخاب کنیم. کرمانشاه، شهری زیبا در غرب ایران می‌باشد که زیبایی‌های زیادی را در خود جای داده است. در کرمانشاه فروشگاه‌های پوشاک زیاد و متنوعی وجود دارند که به عنوان مسافر اگر قصد خرید دارید، مهم است که با آن‌ها آشنا شوید. از همین رو در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین فروشگاه‌های پوشاک کرمانشاه می‌پردازیم.

۱- فروشگاه هاکوپیان

اولین فروشگاه پوشاک واقع در شهر کرمانشاه که قصد معرفی آن را داریم، فروشگاه هاکوپیان است. فروشگاه هاکوپیان یک فروشگاه عرضه کننده پوشاک مردانه است که آیتم‌های بسیار متنوعی از پوشاک مردانه را می‌توان با قیمت مناسب و کیفیت عالی در آن پیدا کرد. هاکوپیان در شهرک فرهنگیان فاز دو کرمانشاه، بلوار بهشتی قرار دارد.

۲- فروشگاه نمایندگی مارال چرم کرمانشاه

نمایندگی مارال چرم، یکی از فروشگاه‌های پوشاک بسیار معروف در کرمانشاه است که محصولات چرمی در آن به فروش می‌رسد. این فروشگاه در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و به بسیاری از مراکز مانند رستوران، فضای سبز و فروشگاه‌های دیگر نزدیک است. نمایندگی مارال چرم کرمانشاه در خیابان ویلا، بلوار کارگر، بلوار امامی، خیابان گلستان پنجم قرار دارد.

۳- فروشگاه پوشاک تکین پوش

فروشگاه پوشاک تکین پوش، درست همانند نامی که دارد، فروشگاهی تک با اجناس تک و منحصر به فرد است. اگر برای خرید به این فروشگاه مراجعه کنید، با اجناسی شیک و زیبا و در عین حال خاص مواجه خواهید شد که شما را برای خرید بیشتر ترغیب می‌کنند. فروشگاه تکین پوش همیشه در تلاش است تا برای مشتریان خود بهترین و جدید‌ترین آیتم‌های پوشاک زنانه را ارایه کرده و رضایت آن‌ها را تا حد زیادی جلب کند. در فروشگاه تکین پوش می‌توانید پوشاک بانوان را با قیمتی ارزان و در عین حال کیفیتی بالا خریداری کنید. فروشگاه پوشاک تکین پوش در خیابان در خیابان گلها، بلوار نماز، خیابان گلستان، خیابان چهارم قرار دارد.

بوتیک پارادایس کرمانشاه؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری، تصاویر و نظرات کاربران | نقشه و مسیریاب بلد

۴- فروشگاه لباس پارادایس

فروشگاه لباس پارادایس، دیگر فروشگاه لباس عالی و برتر در کرمانشاه است که در خیابان چقامیرزا ۲ واقع می‌باشد. فروشگاه لباس پارادایس، طیف متنوعی از پوشاک بانوان را ارائه می‌دهد که طیف وسیعی از سلیقه‌ها را شامل می‌شود. این فروشگاه برای جلب رضایت مشتریان خود اجناس مختلف و متنوعی از پوشاک بانوان را با قیمتی بسیار مناسب و در عین حال کیفیتی عالی و مثال زدنی ارایه می‌کند.

۵- فروشگاه پوشاک شیک پوشان

فروشگاه شیک پوشان، فروشگاه ارایه دهنده پوشاک مردانه است که در شهر کرمانشاه بسیار محبوب و معروف می‌باشد. این فروشگاه توانسته است با فروش بهترین ‌و مرغوب‌ترین اجناس، قیمت‌های مناسب و همچنین رفتار حرفه‌ای و عالی، تا حد زیادی رضایت مشتریان خود را جلب کند. پوشاک ایرانیان در خیابان شریعتی کرمانشاه قرار دارد.

۶- فروشگاه پوشاک ستیا

فروشگاه ستیا، فروشگاهی مخصوص بانوان است که شعبات زیادی در سراسر کشور دارد. یکی از بهترین شعبه‌های این فروشگاه، در شهر کرمانشاه واقع می‌باشد. بانوان کرمانشاهی زیادی با توجه به کیفیت و تنوع محصولات فروشگاه ستیا، تمایل به خرید از این فروشگاه را دارند. فروشگاه ستیا در خیابان ۲۲ بهمن کرمانشاه واقع می‌باشد.

۷- فروشگاه پوشاک میس گلد

فروشگاه میس گلد، یکی دیگر از فروشگاه‌های فروش پوشاک در کرمانشاه است که به ارائه و فروش پوشاک بانوان مشغول می‌باشد. این فروشگاه با تنوع محصولاتی که دارد، توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. فروشگاه پوشاک میس گلد در محله بازار کرمانشاه، بلوار مطهری، خیابان مدرس قرار دارد. ایستگاه اتوبوس میدان انقلاب نیز در نزدیکی این فروشگاه است که رفت و آمد را برای مشتریان آسان می‌کند.

۸- مزون عروس ماه

قطعا جای یک فروشگاه لباس عروس در این لیست خالی است. مزون عروس ماه، یکی از مزون‌های عروس بسیار معروف در کرمانشاه است که لباس عروس‌های متنوعی را در طرح‌های مختلف ارائه می‌کند. در این مزون، از جدید‌ترین ژورنال‌های خارجی بهره گرفته شده و سلیقه و بودجه همه مشتریان نیز در نظر گرفته می‌شود. مزون عروس ماه در آدرس مصلی، بلوار کارگر، بلوار امامی واقع می‌باشد.

۹ – فروشگاه بزرگ جنسینو

یکی دیگر از فروشگاه‌های پوشاک عالی کرمانشاه، فروشگاه بزرگ جنسینو است که در محله گلستان کرمانشاه واقع شده است. این فروشگاه به بسیاری از مکان‌های ضروری در کرمانشاه نزدیک است و از این جهت دسترسی را برای مشتریان آسان می‌کند. فروشگاه جنسینو همواره در تلاش است تا بهترین اجناس را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. فروشگاه بزرگ جنسینو در خیابان گلستان، بلوار بهشتی، خیابان سی متری دوم قرار دارد.

اطلاعات، تلفن و آدرس پوشاک ایرانیان همدان | نقشه و مسیریاب نشان

۱۰ – فروشگاه پوشاک ایرانیان

یکی دیگر از فروشگاه‌های پوشاکی که حتماً در این لیست قرار می‌گیرد، فروشگاه پوشاک ایرانیان است که در میان مردم کرمانشاه بسیار معروف و محبوب می‌باشد. همان طور که دیدید، در کرمانشاه فروشگاه‌های پوشاک زیادی وجود دارد، اما فروشگاه پوشاک ایرانیان به دلیل قابلیت‌هایی که از آن برخوردار است، بسیار شناخته شده می‌باشد. فروشگاه پوشاک ایرانیان فروشگاهی است که در سراسر شهر‌های ایران شعبات زیادی دارد که یکی از آن‌ها فروشگاه پوشاک ایرانیان شعبه کرمانشاه می‌باشد. این فروشگاه توانسته با داشتن پوشاک متنوع، طیف وسیعی از سلایق مشتریان را در برگرفته و با ارائه خدماتی چون قیمت‌های مناسب، کیفیت محصولات بالا و رفتار حرفه‌ای و عالی، رضایت مشتریان خود را تا حد زیادی جلب کند. از شعب پوشاک ایرانیان در سراسر ایران سه شعبه آن در شهر کرمانشاه قرار دارد که شعبه اول در سه راه مسکن، بلوار دانشگاه، شعبه دوم در خیابان برق، بلوار ۱۷ شهریور و شعبه سوم در خیابان الهیه بلوار شاهد قرار دارند و مشتریان می‌توانند برای خرید حضوری، به یکی از این سه شعب مراجعه کنند. علاوه بر این، این فروشگاه لباس امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است که برای این منظور می‌توانید به وب سایت پوشاک ایرانیان مراجعه کرده و از میان طیف گسترده‌ای از لباس‌های جذاب و متنوع، آیتم‌های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

Share