بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته کیست

سریال گناه فرشته یک سریال درام اجتماعی است که در آن دختری به اسم فرشته به جرم قتل در آستانه اجرای حکم است.

شبکه نمایش خانگی، سریال‌های پرمخاطب زیادی به خود دیده است و در تازه‌ترین اقدام پخش سریال گناه فرشته را در دستور کار قرار داده است. این سریال از بازیگران هنرمند و محبوبی استفاده کرده است تا نظر بیشتر مخاطبان را جلب نماید. پخش این سریال خانگی از فردای شب یلدا استارت زده شده است و تا به الان ۳ قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شده است. برای این که این سریال را مشاهده کنید، کافی است هر جمعه ساعت ۸ صبح پای شبکه فیلیمو باشید.

حال در این مطلب قصد داریم درباره یکی از بازیگران این سریال صحبت کنیم که شاید کمتر بیننده‌ای شناختی از این بازیگر جوان داشته باشد. سرکار خانم پردیس پورعابدینی در کارکتر فرشته به ایفای نقش پرداخته‌اند که در ادامه به معرفی این بازیگر می‌پردازیم.

پردیس-پورعابدینی(3).jpg

بیوگرافی بازیگر پردیس پورعابدینی

خانم پورعابدینی، در تهران و در روز ۲۲ فروردین به دنیا آمده است. شروع فعالیت‌های بازیگری ایشان با نقش راضیه مقدم در سریال آقازاده بوده است. پردیس پورعابدینی دارای تحصیلات در رشته بازیگری است و این دوره را در سال ۹۷ در آموزشگاه مسعود کیمیایی گذارنده است. پدر ایشان بابک پورعابدینی، مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است و پردیس تنها یک خواهر به نام نسیم دارد.

خانم پردیس پورعابدینی از همان ابتدا به بازیگری علاقه داشتند و با تماشای فیلم هامون این علاقه به یک عشق تبدیل شد. گفتنی است در کنار کلاس‌های حرفه‌ای بازیگری، خانم پورعابدینی در نمایشی برای جشنواره تئاتر روی صحنه رفته‌اند و بسیاری را مشتاق بازی خود کرده است. به طور کلی این خانم جوان، بازیگری را از تئاتر دانشجویی شروع و در این راه نمایش‌های مختلفی را اجرا کرده‌اند که اکثر آنها با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

در تازه‌ترین فعالیت‌های پردیس پورعابدینی نیز مجموعه چند قسمتی گناه فرشته وجود دارد که تنها ۳ قسمت از آن پس از شب یلدا در روزهای جمعه پخش شده است. گفته می‌شود این مجموعه یکی از بهترین فیلم‌های شبکه فیلیمو است که بازیگران مشهوری مانند شهاب حسینی و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. حال در ادامه به بررسی نقش فرشته با بازی پردیس پورعابدینی می‌پردازیم.

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش فرشته

پردیس پورعابدینی از جمله بازیگران جوان در سینمای ایران است که فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی ایفای نقش کرده‌اند. این بازیگر خانم با مجموعه آقازاده که در سال ۹۸ تولید شده است، پا به این عرصه گذاشته‌اند و حتی برای این فیلم نامزد جایزه جشن حافظ شده است. همچنین خانم پورعابدینی در فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شده‌اند که در این سن و در ابتدا بازیگری، موفقیت بزرگی برای ایشان محسوب می‌شود. از مهم‌ترین فیلم‌ها و نمایش خانگی که خانم پردیس پورعابدینی در آن ایفای نقش کرده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی؛
  • غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی؛
  • بی مادر به کارگردانی مرتضی فاطمی؛
  • غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی؛
  • آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی؛
  • گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا

بررسی نقش فرشته در سریال گناه فرشته خانم پردیس پورعابدینی

خانم پردیس پورعابدینی از جمله کشف‌های کارگردان حامد عنقا است. این بازیگر در سریال آقازاده به خوبی توانست نقش یک دختر با دو شخصیت را بازی کرده و از آن سریال توانایی‌های خود را به رخ اصحاب رسانه کشیده است. حال خانم پردیس پورعابدینی در سریال نمایش خانگی گناه فرشته به ایفای نقش پرداخته است و همه مخاطبان انتظار بازی بهتری از ایشان در این سریال دارند. اگر چه اطلاعات خاصی از گناه فرشته در دسترس نیست؛ اما گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که احتمالاً این سریال نمایش خانگی در ۱۵ قسمت از شبکه فیلیمو پخش شود.

سریال گناه فرشته یک سریال درام اجتماعی است که در آن دختری به اسم فرشته با بازی پردیس پورعابدینی به جرم قتل در آستانه اجرای حکم است. فرشته در خانه‌ یک خانواده پولدار کار می‌کند و یک شب پس از انجام کار، قصد دارد خانه را ترک کند با سر و صدا مواجه می‌شود. سپس به دنبال صدا رفته و متوجه قتل صاحب‌خانه شده و در این میان قاتل با بی‌هوش کردن فرشته، با صحنه‌سازی قتل را به گردن خدمتکار می‌اندازد. حال باید فرشته بی‌گناهی خودش را ثابت کرده که برای این منظور از یک وکیل حرفه‌ای که شهاب حسینی آن را بازی می‌کند، کمک می‌‌گیرد.

جمع بندی

حال با توجه به موارد عنوان شده ممکن است علاقه به جمع‌آوری اطلاعات بیشتر درباره بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته داشته باشید که برای این منظور توصیه می‌کنیم از مجموعه خبرجو۲۴ استفاده کنید که در این مرکز ارائه دهنده اخبار، به روز‌ترین اطلاعات بازیگران در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. همچنین خبرجو۲۴ منبع معتبری برای دسترسی شما عزیزان به دیگر اطلاعات خانم پردیس پورعابدینی یا دیگر بازیگران است. حال برای این که بتوانید به اطلاعات دلخواه‌تان دسترسی پیدا کنید، کافی است از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده به وب‌سایت خبرجو۲۴ مراجعه نمایید.

Share