ببینید چهره متفاوت سوگل خلیق در سریال جدید دفتر یادداشت

سوگل خلیق به عنوان یکی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینمای ایران است که در جدیدترین فعالیت خود در سریال جدید دفتر یادداشت ایفای نقش کرده است.

یکی از بازیگران زن معروف سینمای ایران، سوگل خلیق است که بعد از بازی در سریال‌های گناه و قبله عالم، این بار در سریال جدید دفتر یادداشت ایفای نقش کرده است. چهره متفاوت این بازیگر در این سریال که به کارگردانی کیارش اسدی زاده تولید شده است باعث جلب توجه بسیاری از مخاطبان شده است. در صورتی که می‌خواهید در مورد جزئیات این سریال و نقش سوگل خلیق بیشتر بدانید کافی است تا پایان همراه ما باشید.

بیوگرافی سوگل خلیق

سوگل خلیق یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که جزو بازیگران دهه ۷۰ به شمار می‌رود. وی متولد ۱۶ آبان ماه ۱۳۷۰ است که در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شده است. بعد از گذراندن دوره تحصیلی، با شرکت در کلاس‌های بازیگری خانم تهمینه میلانی و امین تارخ، توانست وارد دنیای تلویزیون شود.

سوگل خلیق به عنوان یک بازیگر توانا و جذاب، دوران بازیگری خود را از همان سن کم آغاز کرد تا بتواند تجربیات زیادی کسب کند. وی بعد از ورود به سینما با فیلم دو در، در سال ۱۳۹۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. فیلم دو در یکی از فیلم‌های پرطرفدار آن زمان بود که توسط سهیلا گلستانی نگارش و با تهیه کنندگی پرویز پرستویی بر روی آنتن رفت.

درخشش سوگل خلیق در فیلم‌های مختلف سینمایی باعث شد تا بسیاری از کارگردان‌ها به بازی این بازیگر جوان علاقه‌مند شوند. دو پیشنهاد بازی در فیلم خماری و پرواز در ارتفاع که در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ رخ داد، باعث شد تا خلیق وارد قاب تلویزیون شود. او در سریال‌های مختلف، همبازی شاهرخ استخری بود تا توانست تجربیات لازم را کسب کند.

شهرت بازیگری سوگل خلیق

اولین بازی تلویزیونی این بازیگر در فیلم پرواز در ارتفاع صفر شکل گرفت که به کارگردانی عبدالحسین برزیده انجام شد. این فیلم در سال ۱۳۹۵ تولید شد که سوگل در نقش یکی از اعضای تیم پرواز، ایفای نقش کرد. سپس در سال ۱۳۹۶، سوگل با بازی در فیلم راز آلود که توسط علیرضا مهدویان کارگردانی شد، توانست به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

بازیگران این فیلم، پیمان معادی و لیلا حاتمی بودند که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. این فیلم، داستان یک زن را روایت می‌کند که با مشکلات روحی و روانی درگیر است. وی تلاش می‌کند تا بتواند رازهای زندگی خود را به شکل کامل بفهمد.

بعد از سال ۱۳۹۶، سوگل در سال ۱۳۹۸ با بازی در فیلم همسفر که به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده تولید شد، توانست نقش یک زنی را بازی کند که برای پیدا کردن خواهرش که در یک مسابقه ناپدید شده است، تلاش می‌کند. نقش آفرینی بسیار جذاب این بازیگر در فیلم و سریال‌های محوله باعث محبوبیت و شهرت سوگل خلیق در سال‌های اخیر شده است.

نقش آفرینی خلیق در سریال دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت یکی از سریال‌های جدید سینمای خانگی است که در ژانر خانوادگی و درام تولید شده است. این سریال محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی کیارش اسدی زاده است. در این سریال بازیگران زیادی ایفای نقش کرده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به حسین سلیمانی، کاظم سیاحی، مینا ساداتی، حسن معجونی، سوگل خلیق، رضا عطاران، ریما رامین فر، سیامک انصاری و… اشاره کرد.

داستان سریال از این قرار است که ایرج و حمید، دو دوست قدیمی یکدیگر هستند که برای پیگیری پرونده‌های جنایی، وارد یک پرونده قتل زنجیره‌ای می‌شوند. پرونده‌ای که با ورود این افراد به داستان، ماجراهای جذابی را رقم می‌زند. با کنکاش در پرونده به جزئیات جالب توجه می‌رسند که این موضوع باعث افزایش جذابیت داستان سریال دفتر یادداشت شده است.

نویسنده سریال یعنی مسعود خاکباز با نگارش یک سناریوی جذاب و به کارگیری بازیگران حرفه‌ای سعی کرده‌ است تا سریال را بسیار درام بسازد. سوگل خلیق با چهره متفاوت در این سریال گریم شده است که برای طرفداران وی بسیار جذاب است. این بازیگر در حالی معرفی می‌شود که همراه رضا عطاران در راهروی مخصوص بایگانی پرونده‌ها در حال حرکت است.

هر دو فرد به شکل ویژه مشغول مطالعه پرونده‌های مختلف هستند که ناگهان خلیل به شکل یک باره می‌خندد تا تمام برگه‌های رضا عطاران از دست وی به زمین بیفتد. این سریال آبستن حوادث بسیار جذابی است که به عنوان یک محصول جدید و جذاب محسوب می‌شود. علاقه‌مندان به هنرنمایی سوگل خلیق می‌توانند این سریال را از شبکه نمایش خانگی دنبال کنند.

جمع بندی

سوگل خلیق به عنوان یکی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینمای ایران است که در جدیدترین فعالیت خود در سریال جدید دفتر یادداشت ایفای نقش کرده است. وی که سابقه زیادی در نقش آفرینی بازیگران موفق زن دارد، در این سریال نیز به خوبی از پسِ نقش محول شده برآمده است. چهره متفاوت سوگل خلیق در این سریال مورد توجه بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

افرادی که می‌خواهند در مورد جزئیات این سریال اطلاعات بیشتری کسب کنند می‌توانند در صورت تمایل به وب سایت خبری ساناپرس سر زده و از دسته‌ بندی‌های مختلف وب سایت به شکل ویژه بهره‌مند شوند.

Share