در هفته نهم رقابت ها

توقف داماش در رشت مقابل پارس جنوبی جم

تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد و به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم های داماش و پارس جنوبی جم عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار دقیقه ۲۳، آزاد جعفرزاده بازیکن داماش در محوطه جریمه تیم پارس جنوبی با یک ضربه سر، نخستین گل تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین تک گل به سود داماش خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم پارس جنوبی جم بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ حمدالله ابدام بازیکن این تیم موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه یک بر یک دنبال شود.

پس از گل تساوی، تیم داماش حملات زیادی را انجام داد به خصوص در دقایق پایانی چند موقعیت مناسب گلزنی بدست آورد اما هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی با ترکیب مسعود پورمحمد, مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، مهدی رستمی، محمد رستمی، رضا زاهد تبار، سیدمحمد خرم الحسینی، آرمین انبساطی، پژمان نجات و علیرضا مصطفایی مقابل پارس جنوبی جم قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ترکیب مسلم حق شناس، حمدالله ابدام، حمیدرضا نادری، کنعان طاهرنژاد، پویا سیف پناهی، میلاد سوری، حسین مددی، مرتضی خراسانی، احمد نصیری، علی دشتی و علی خدادادی رو در روی داماش قرار گرفت.

Share