مدیرکل ورزش و جوانان گیلان مدعی شد؛

دستور ویژه استاندار برای رسیدگی به وضعیت داماش گیلان | بخشی از مشکلات حل شد

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به دستور ویژه استاندار گیلان برای رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داماش و سپیدرود به‌سان ملوان و سایر تیم‌های فوتبال ریشه‌دار استانمان بخشی از هویت گیلانیان بوده و هدفمان حفظ و ارتقای جایگاه تیم‌های گیلانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به دستور ویژه استاندار گیلان برای رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داماش و سپیدرود به‌سان ملوان و سایر تیم‌های فوتبال ریشه‌دار استانمان بخشی از هویت گیلانیان بوده و هدفمان حفظ و ارتقای جایگاه تیم‌های گیلانی است.

مریم بخشی با اشاره به وضعیت نابسمان تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد: در هفته‌های اخیر مشکلات مالی داماش به اوج رسیده و این مشکلات باعث شده تیم ریشه‌دار گیلانی از نتایج خوب ابتدای فصل خود فاصله بگیرد.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان پیگیر مشکلات داماش گیلان است، تصریح کرد: دکتر ارسلان زارع نسبت به مشکلات تیم‌های فوتبال گیلانی دغدغه‌مند بوده و نگاه ویژه‌ای به تیم‌های گیلانی دارد، استاندار تأکید ویژه‌ای بر ساماندهی وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان داشته‌اند و بخشی از مشکلات لجستیکی و مالی این باشگاه حل‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بخشی با بیان اینکه سه تیم فوتبال گیلانی داماش، ملوان و سپیدرود پتانسیل حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان را دارند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان متولی ورزش استان بوده و هیئت فوتبال گیلان به‌عنوان یکی از ۴۷ هیئت ورزشی استان متولی رشته ورزشی فوتبال است.

بخشی با اشاره به اینکه جلسه‌ای مشترک بین اداره کل ورزش و جوانان گیلان، هیئت فوتبال گیلان و مازیار ربیعی‌فرد سرمربی مستعفی داماش برگزارشده، بیان کرد: فوتبال در کشورمان ورزشی سودآور نبوده و به همین دلیل بخش خصوصی رغبت چندانی به حضور در این عرصه ندارد ولی تلاش اداره کل و سایر مسؤولین شهری و استانی نظیر فرماندار رشت، نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و به ویژه دکتر زارع استاندار محترم گیلان؛ حمایت از داماش برای حضور مقتدرانه در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال است.

Share