مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه مطرح کرد؛

نهضت مسکن در گیلان طی دو ماه اخیر شتاب ویژه ای گرفته است

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: نهضت مسکن در گیلان طی دو ماه اخیر شتاب ویژه ای گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین مذنب در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن گیلان در گفتگو با مهر، اظهار کرد: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن و اشتغال مثبت و اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد پروژه‌های نهضت ملی مسکن گیلان در ماه‌های اخیر افزود: نهضت مسکن در گیلان طی دو ماه اخیر شتاب ویژه ای گرفته است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر لحاظ شرایط مردم در اجرای مسکن ملی بیان کرد: تسریع در اجرای پروژه مسکن ملی برای خانه دار کردن مردم در اولویت قرار دارد.

مذنب با بیان اینکه دولت تمام وقت خود را برای اشتغال و مسکن وقف کرده است، گفت: نگاه ویژه دولت سیزدهم به مسکن و گره گشایی در این مسیر مورد توجه مدیران استان‌ها و لایه‌های مدیریتی قرار گیرد.

وی با اشاره به شرایط خاص گیلان در حوزه ساخت مسکن افزود: شرایط جوی نامساعد، زمان بر بودن آماده سازی زمین و عدم پرداخت سریع تسهیلات توسط بانک‌ها از مهم‌ترین موانع پیشرفت نهضت ملی مسکن در گیلان است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم بسترسازی و سهولت بخشی طرح ملی مسکن در گیلان بیان کرد: در صورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان گیلان با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

Share