همزمان با هفته دولت؛

خانه بهداشت روستاهای گنجار و کاظم آباد افتتاح شدند+ تصاویر

همزمان با هفته دولت و با حضور نماینده عالی دولت در شهرستان شفت و جمعی از مسئولان شهرستان، خانه بهداشت روستاهای گنجار و کاظم آباد افتتاح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با هفته دولت، با حضور مهدی نقدی، فرماندار؛ سرهنگ دوم مرتضی احمدی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شفت؛ احمد دولتی مقدم، بخشدار احمدسرگوراب و سید مهدی سلیمانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت، خانه بهداشت روستای گنجار افتتاح شد.

سلیمانی در مراسم افتتاح این پروژه گفت: خانه بهداشت روستای گنجار در مردادماه سال ۱۴۰۲ و در قالب یکی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم، با تامین اعتباری به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال، ظرف مدت ۱۰ ماه با زیربنای ۷۲ متر مربع ساخته شد و به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت با اشاره به این موضوع که قدمت بنای اولیه خانه بهداشت گنجار به سال ۱۳۶۴ باز می‌گردد، افزود: روستای گنجار ۲۰۷ خانوار و ۶۷۲ نفر جمعیت دارد و با نوسازی این خانه بهداشت که تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شالما است، سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی این روستا افزایش خواهد یافت.

افتتاح خانه بهداشت روستای کاظم آباد شهرستان شفت

همچنین سلیمانی در مراسم افتتاح این پروژه نیز گفت: خانه بهداشت روستای کاظم آباد در مردادماه سال ۱۴۰۲ و در قالب یکی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم، با تامین اعتباری به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ظرف مدت ۱۰ ماه با زیربنای ۷۲ متر مربع ساخته شد و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به این موضوع که قدمت بنای اولیه خانه بهداشت کاظم آباد همچون روستاهای اطراف به سال ۱۳۶۴ باز می‌گردد، افزود: روستای کاظم آباد ۱۸۱ خانوار و ۵۴۲ نفر جمعیت دارد و با نوسازی این خانه بهداشت که تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شالما است، سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی این روستا افزایش خواهد یافت.

گفتنی است؛ پروژه نوسازی خانه بهداشت کاظم آباد یکی از ۶ پروژه نوسازی خانه‌های بهداشت بادقدمت ۳۵ سال به بالای شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت است که در قالب برنامه محرومیت‌زدایی در دولت سیزدهم اجرا و به بهره‌برداری رسید.

Share