با معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی؛

سرخوش کرم زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان شد

دکتر سرخوش کرم زاده با حکم دکترعباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر عباسعلی نوبخت معاون وزیر ورییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور روز چهارشنبه – سی ام فروردین – طی حکمی دکتر سرخوش کرم زاده را به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان منصوب کرد

بر اساس این گزارش، دکتر سرخوش کرم زاده دارای مدرک دکترای جنگل و پیش از این سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان، رییس اداره حراست منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان و رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا  را در کارنامه کاری خود عهده دار بود.

سرپرست معاونت امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان منصوب شد

در این حکم خطاب به مهندس صادق عابدینی آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در منابع طبیعی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان منصوب می شوید. امید است با بکارگیری تجارب، توان و کارآیی خود و بهره گیری از همه امکانات در پیشبرد و انجام وظایف محوله در راستای اهداف سازمانی و در ظل توجهات الهی موفق و موید باشید.
گفتنی است، همچنین از زحمات مهندس کامیار مرزبانی معاون پیشین امور جنگل نیز تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

بر اساس این گزارش، مهندس صادق عابدینی دارای مدرک فوق لیسانس جنگل پیش از این ریاست اداره حفاظت و حمایت ،ریاست اداره استعداد یابی وریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنگرود را در کارنامه کاری خود دارد.

 

Share