برگزاری پیاده‌روی خانوادگی مددجویان کمیته امداد در سراسر استان

به گزارش دیار میرزا ، حسین علی‌محمدی  در جلسه مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت از ۱۸ تا ۲۴ فروردین، اظهار کرد: طرح بررسی میزان فشار خون و کنترل ابتلا به بیماری دیابت در بین مددجویان کمیته امداد در هفته سلامت انجام می‌شود. وی ارائه خدمات رایگان […]

به گزارش دیار میرزا ، حسین علی‌محمدی  در جلسه مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت از ۱۸ تا ۲۴ فروردین، اظهار کرد: طرح بررسی میزان فشار خون و کنترل ابتلا به بیماری دیابت در بین مددجویان کمیته امداد در هفته سلامت انجام می‌شود.

وی ارائه خدمات رایگان برای مددجویان بیمه شده کمیته امداد در بیمارستان‌های دولتی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد گیلان در هفته مذکور برشمرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت ویژه افراد دارای فشار خون بالا از دیگر برنامه‌ها در هفته سلامت است.پیاده روی

مدیرکل کمیته امداد گیلان از ارائه خدمات رایگان درمانی به مناسبت هفته سلامت به مددجویان کمیته امداد گیلان خبر داد و تصریح کرد: مددجویان بیمه شده کمیته امداد در این هفته به صورت رایگان مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرند.

علی‌محمدی با اشاره به آغاز پروژه ساخت ۱۲۰ دستگاه سرویس بهداشتی و نصب آبگرم کن در مناطق محروم در هفته سلامت در سطح گیلان، افزود: در راستای رسیدگی به امور محرومان، ماهانه حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت می‌شود.

وی برنامه امنیت تغذیه مددجویان این نهاد و کمک به سلامت مددجویان را از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: برنامه بیمه خدمات امداد به مددجویان، بیمه حوادث و برنامه امداد آسیب‌دیدگان از دیگر عملکرد این نهاد است.

این مسئول با تاکید بر فعالیت‌های ویژه در امور توانمندسازی قشر فقیر جامعه، گفت: برنامه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و محرومان، برنامه آموزش مهارت‌های زندگی، برنامه راه‌اندازی خوابگاه‌ها و … از برنامه‌هایی است که در سال جدید در دستور کار کمیته امداد گیلان قرار دارد.

وی از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی مددجویان کمیته امداد در روز جمعه ۲۳ فروردین و در ششمین روز هفته سلامت در سراسر گیلان خبر داد و افزود: خانواده‌های مددجویان پس از پیاده‌روی به مقصد مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان در این فریضه عبادی سیاسی شرکت می‌کنند.

Share