سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال اعلام کرد:

جاعلان اسناد و مدارک تحصیلی در دام پلیس ماسال | از جعل مدرک دکترا تا ریزنمرات

سرهنگ مرتضی ترازی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه تاسکوه شهرستان ماسال حین اجرای ایست بازرسی موقت به دو دستگاه خودرو ۲۰۶ و ۲۰۷ که از مسیر ماسال به ییلاقات در حال تردد بودند مشکوک شده و این وسایل نقلیه را متوقف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال، سرهنگ مرتضی ترازی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه تاسکوه شهرستان ماسال حین اجرای ایست بازرسی موقت به دو دستگاه خودرو ۲۰۶ و ۲۰۷ که از مسیر ماسال به ییلاقات در حال تردد بودند مشکوک شده و این وسایل نقلیه را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ماموران انتظامی یک مهر مربوط به یکی از دانشگاه‌های استان‌های مرکزی، ۱۱ مدرک کارشناسی جعلی، ۴ مدرک جعلی کارشناسی ارشد، یک مدرک دکترای جعلی و ۴۸ برگ ریز نمرات جعلی کشف و ضبط کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال گفت: متهمان ۳۱ و ۲۷ ساله دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ ترازی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share