با این ۶ روش نوین، فروش خود را افزایش دهید

با ارتقاء سئو خود به خود سایت شما در موتور جستجوگر گوگل بالا خواهد آمد؛ اما شما می‌توانید تبلیغاتی مانند گوگل ادورز را هم برای سایت خود داشته باشید.

افزایش فروش با پیامک

وقتی صحبت از افزایش فروش به میان می‌آید، به ناگاه تبلیغات پر هزینه‎ی تلویزیونی یا بیلبردها در ذهن همه نقش می‌بندد. در حالی که با روش‌های کم هزینه می‌توان بهترین تبلیغات را انجام داد. در این مقاله ۶ روش نوین به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آنها فروش خود را افزایش دهید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

ساخت و بهینه کردن وب سایت

دنیای وب، روز به روز در حال تغییر و تکامل یافتن است. امروزه وب سایت هر مجموعه، شناسنامه و هویت آن شرکت محسوب می‌شود. بیشتر افراد برای اینکه در مورد مجموعه و یا حتی فرد خاصی اطلاعاتی به دست بیاورند، سریع نام آن را در گوگل سرچ می‌کنند تا به قول معروف سایت مربوطه را چک کنند. هر چه وب سایت کامل‌تر و زیباتر باشد، اعتماد مشتری به آن، راحت‌تر صورت می‌گیرد. برای بهینه کردن وب سایت نیاز به تیمی دارید که روی محتوا و سئو سایت کار کند. با ارتقاء سئو خود به خود سایت شما در موتور جستجوگر گوگل بالا خواهد آمد؛ اما شما می‌توانید تبلیغاتی مانند گوگل ادورز را هم برای سایت خود داشته باشید.

نیازهای اولیه و ثانویه:

  • هزینه اولیه برای ساخت سایت (وورد پرس یا طراحی حرفه‌ای)
  • نیاز به استخدام نیروهای متخصص انسانی
  • نیاز به تبلیغات در گوگل ادز و یا کلیکی

ساخت صفحات مجازی و تبلیغات در فضای مجازی

این روزها پیر و و جوان، بزرگ و کوچک همه به نوعی درگیر فضای مجازی شده‌اند. از خواندن کانال‌ها و پیج‌های خبری گرفته تا خرید و فروش محصولات. برای افزایش فروش در فضای مجازی موارد زیر را حتما بررسی و راه اندازی کنید.

راه اندازی کانال تلگرام و تبلیغات در کانال‌های دیگر

برای مجموعه خود کانال تلگرام بسازید، محصولات و خدمات خود را در کانال برای مشتری به صورت ویدیو، عکس و … ارائه دهید. برای آنکه کانال خود را معرفی کنید و به قول معروف ممبر بگیرید، روی وب سایت خود آیکون تلگرام را قرار دهید تا با کلیک روی آن مستقیم وارد کانال شوند. همچنین برای تبلیغات کانال خود می‌توانید عکس یا تیزری تهیه کنید و آن را در کانال‌های پر بازدید قرار دهید تا از طریق آن عضو کانال شما شوند.

راه اندازی پیج تلگرام و تبلیغات در پیج‌های دیگر

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که پیج اینستاگرام نداشته باشد و یا با فضای آن نا آشنا باشد.برای مجموعه خود پیجی راه اندازی کنید و در آن خدمات و محصولات خود را به صورت جذاب معرفی کنید. مرتب فیلم و عکس از خدمات خود بگذارید و کپشن‌های گویا برای آن تعریف کنید. در فضای اینستاگرام قرار دادن هشتگ‌ها بسیار مهم است. از هشتگ‌هایی استفاده کنید که ترند هستند و افراد زیادی از آنها استفاده کرده‌اند. برای آنکه پیج شما بیشتر دیده شود می‌توانید به صورت پست یا استوری در پیج‌های پرمخاطب تبلیغات انجام دهید.

مزایا: دیده شدن به صورت گسترده در فضای سوشال مدیا.

راه های مختلف افزایش درآمد

             نیازهای اولیه و ثانویه در حوزه راه اندازی و تبلیغات فضای مجازی

  • طراحی بنرهای متعدد
  • طراحی تیزهای متعدد
  • نیاز به نیروی انسانی
  • هزینه برای موارد گفته شده و همچنین تبلیغات در پیج‌ها یا کانال‌های دیگر

ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از روشهای پر سود اما کم هزینه برای تبلیغات، ارسال پیامک هدفمند می‌باشد. شاید برای شما سوال پیش آید که منظور از هدفمند بودن در ارسال پیامک چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در روش تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه، جامعه هدف شما کاملاً مشخص است و شما می‌توانید مشخص کنید که این پیامک:

  • برای کدام جنسیت است؟
  • برای کدام شهر ارسال شود؟
  • محدوده‌ی منطقه‌ای شهرها را مشخص کنید.
  • تعیین کنید که هدف شما کدام سنین هستند.
  • و …

در کنار هدفمند بودن، تبلیغات پیامکی باید هوشمند هم باشند، به این معنی که شما باید طوری کمپین پیامکی خود را تعریف کنید تا افزایش فروش با پیامک انبوه برای مجموعه شما رخ دهید.

چگونه در تبلیغات پیامکی هوشمند عمل کنیم؟

اول از همه باید مشتری‌های خود را به خوبی بشناسید و درک خوبی از آنها داشته باشید. برای شناخت و حفظ مشتری می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

ارسال کد تخفیف: برای مشتریان قدیم خود کد تخفیف ارسال کنید تا وفاداری خود را به آنها ثابت کنید. همچنین برای مشتریان جدید که خرید اول را از شما انجام خواهند داد، کد تخفیف ارسال کنید تا به نوعی با خوش آمدگویی، آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

ارسال پیامک نظر سنجی برای مشتریان: اگر مشتری شما خریدی انجام داد حتما از طریق ارسال پیامک نظر سنجی انجام دهید و با این کار به مشتری اعلام کنید که برای بقاء، مجموعه نیاز به تایید و رضایت او دارید. اگر به هر دلیلی مشتری ناراضی بود به امان خدا رهایش نکنید. باز هم می‌توانید از کدهای تخفیف برای خریدهای بعدی وی استفاده کنید و یا خدماتی که مختص مجموعه شما است را برای جلب رضایت ارائه دهید. در یک کلام دل مشتری خود را به دست بیاورید.

ارسال پیامک برای افزایش فروش و درآمد

مزایا ارسال تبلیغات پیامکی

  • نیازی به اینترنت نیست و بسیار کم هزینه است.
  • تمامی افرادی که به اینترنت و سوشال مدیا دسترسی ندارند خیلی راحت می‌توانند، آن را دریافت کنند.
  • نیازی به طراحی بنر و تیزر نیست.
  • تبلیغات حرفه‌ای کسب و کار اما کم هزینه و مقرون به صرفه

نیازهای اولیه و ثانویه در حوزه ارسال پیامک انبوه

  • دریافت پنل رایگان
  • شارژ اولیه برای ارسال پیامک (مشتری هر چقدر که بخواهد هزینه می‌کند، هیچ باید و نباید یا شرطی از طرف سامانه پیامکی گذاشته نمی‌شود.)
  • بانک اطلاعاتی تماس که خود سامانه در اختیار مشتری قرار می‌دهد.
  • متن جذاب برای پیامک
  • گرفتن گزارش و تحلیل آن پس از ارسال پیامک انبوه

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ هم یکی از روش‌های تبلیغات است، اما برای استفاده از این روش باید مشتری‎ها حتما به ایمیل دسترسی داشته باشند .

نیازهای اولیه و ثانویه در حوزه ایمیل مارکتینگ

  • نیروی تخصصی انسانی
  • بانک اطلاعاتی ایمیل مشتریان

بازاریابی دهان به دهان

یکی از قدمی‌ترین و سنتی‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود و هنوز هم با اینکه دنیا به سمت مدرن شدن پیش می‌رود، اما گاهی اوقات پاسخگو است. پس از مشتریان خود بخواهید که شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی هنوز هم مرسوم می‌باشند. چاپ بنر، تراکت، بروشور، کاتالوگ و … در خیلی از مجموعه‌ها دیده می‌شود. با این که همه درگیر دنیای دیجیتال شده‌ایم، اما تبلیغات چاپی هنوز هم محبوبیت خود را دارند.

نیازهای اولیه و ثانویه در حوزه تبلیغات چاپی:

  • طراحی حرفه‌ای
  • نیروی انسانی متخصص
  • هزینه چاپ

سخن آخر

این روزها همه به دنبال تبلیغات و دیده شدن برند خود هستند. اما یادتان باشد که برای تبلیغات باید با توجه به بودجه‌ی مالی خود برنامه ریزی کنید تا موفق باشید. موارد ذکر شده در این مقاله همگی مکمل هم هستند، پس در نتیجه بهتر است روی آنها سرمایه گذاری کنید تا فروشتان افزایش یابد.

Share