طی حکمی از سوی مازیار علی‌پور؛

«مسعود احمدی» سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفای گیلان شد

معارفه معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور مدیرعامل، معاونین و کارکنان مجموعه معاونت منابع انسانی و تحقیقات انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای گیلان، مسعود احمدی بعنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات این شرکت منصوب شد.

معارفه معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور مدیرعامل، معاونین و کارکنان مجموعه معاونت منابع انسانی و تحقیقات انجام شد.

مازیار علی‌پور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه تغییر و تحولات در شرکت در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء امور می‌باشد تصریح کرد: اهمیت حوزه منابع انسانی بر کسی پوشیده نیست و کارکنان بعنوان اصلی‌ترین سرمایه شرکت باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه اجرای به موقع بخشنامه‌ها در این حوزه بسیار حائز اهمیت است یادآور شد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تحقیقات و همچنین رعایت ضوابط مربوط به حوزه سایبری باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به تخصص و تجربه بدنه کارشناسی این شرکت اظهار داشت: حضور کارشناسان مجموعه آبفای گیلان در کارگروه‌های مختلف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نشان از توانمندی و دانش همکاران این مجموعه می‌باشد که بسیار ارزشمند است.

وی ضمن معرفی مسعود احمدی بعنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات، از خدمات ارزشمند مژگان امیدی در حوزه این معاونت پس از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل تقدیر و تشکر کرد.

Share