بازی فکری تک نفره دخترانه رکورد فروش را شکست

افرادی که تمایل به خرید بازی فکری دارند می توانند به سایت آراد برندینگ مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

یکی از پر طرفدارترین بازی های اصیل ایرانی که  در قدیم نوعی بازی دخترانه به حساب می آمد واز لحاظ  جسمی و فکری  فرد را درگیر می کرد، لی لی بازی بود.

در این بازی افراد هم تحرک داشتند و هم از لحاظ فکری در تلاش بودند. البته که  اوقات بسیار خوشی را  در کنار دوستانشان سپری می کردند.

امروزه اکثر خانواده ها دغدغه سنجش هوش و استعداد و سطح آی کیو فرزندان  دلبند خود را دارند و دائما در تلاشند که از همان کودکی فرزندان خود را هوشیار و متامل پرورش دهند.

افراد بزرگسال نیز می توانند حافظه خود را به وسیله بازی های فکری تقویت کنند و این امر می تواند به پیشگیری از بیماری های مغزی و آلزایمر کمک شایانی کند.

افرادی که تمایل به خرید بازی فکری دارند می توانند به سایت آراد برندینگ مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند، این نوع بازی ها، نوعی تفریح و سرگرمی است که علاوه بر این که در دورهمی های خانوادگی  فضای شاد و لذت بخشی را برایتان مهیا می کند، سرتان را نیز گرم خواهد کرد؛ به گونه ای که گذر زمان را احساس نمی کنید.

برای طراحی بازی های فکری که مناسب رده سنی کودکان  باشند اتاق های فکری وجود دارد که افراد متخصص در این زمینه اقدام به طراحی بازی های مناسب هر رده سنی می کنند و به بازار عرضه می شود.

توانایی ذهنی هر کودک در رده های سنی مختلف متفاوت است از همین جهت بازی ها کاملا متناسب با هر رده سنی طراحی می شود که  به رشد او کمک نماید.

بازی های فکری انواع بسیار متفاوتی دارند و برخی از آن ها از قدیم الایام مشهور و رایج بوده اند.

بازی فکری تک نفره دخترانه

اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک بازی فکری دخترانه برای فرزند عزیزتان هستید، نگران نباشید چرا که ما در اینجا به کمک شما آمده ایم.

برخی بازی های فکری مانند چیدن پازل ها، مرتب کردن لگو ها، نقاشی کردن، خمیر بازی و بازی های دیگر، تک نفره انجام می شود.

در بازی های تک نفره، فرد به تنهایی شروع به بازی کرد می کند و ممکن است در این حین با خود یا اسباب بازی هایش حرف بزند.

در این حات کودک شما از طریق ارتباط درونی که با خود و وسایل بازیش می گیرد، می تواند به شناسایی علایق و استعداد هایش دست یابد.

زمانی که کودک شما تک فرزند است و یا هیچ دوست آشنای در دسترسی ندارید که با او به بازی بپردازد همچنین کودک نیز وابسته ی شماست تا حدی که  اجازه نمی دهد  شما به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید؛ در این زمان بازی فکری تک نفره همچون یک فرشته ی الهی به کمک شما می آید.

در ابتدا باید زمانی را در کنار فرزندتان بنشینید و بازی را به او آموزش دهید تا وی به آن خو بگیرد و هیچ گونه ابهامی نیز برایش باقی نماند.

زمانی فرزندتان با بازی انس کافی را گرفت و سرگرم شد، شما می توانید کم کم از او دور شوید تا از دور شاهد بازی کردن و سرگرم شدنش باشید.

بازی های کودکانه می تواند به کاهش وابستگی فرزندتان به شما موثر باشد.

بازی فکری دخترانه تردست

گسترش تفکر منطقی و توانایی حل مشکلات نیز می تواند یکی دیگر فواید استفاده از بازی های فکری باشد بازی فکری دخترانه تردست این امکان را برای کودکان به وجود می آورد که اندیشه منطقی و توانایی حل مشکلات در کودکان تقویت شود و این امکان را نیز به آنان می دهد تا بتوانند توانایی حدس زدن واکنش های افراد روبر را داشته باشند.

این بازی ها در واقع کودکان را نابغه بار نمی آورد بلکه تنها با تقویت توانایی تصمیم گیری ها و نیز تقویت روش های استدلالی حل مشکلات این امکان را برای آنان به وجود می آورد تا بتوانند در آینده عملکرد بهتری از لحاظ تصمیم گیری های مهم و نیز برخورد اجتماعی داشته باشند.

انجام بازی های فکری مانند بازی فکری دخترانه تردست می تواند ضرب هوشی کودکان را تقویت کند و نیز انجام انواع مختلفی از این بازی ها که برای رده های سنی بالاتر و نیز بزرگسالان طراحی شده است از آلزایمر پیشگیری کند.

امروزه به دلیل تنوع زیادی که از این بازی ها در بازار موجود می باشد طبقه بندی های اساسی برای آنان انجام شده است و افراد می توانند با استفاده از این طبقه بندی ها بر اساس رده های سنی از کودک تا بزرگسال برای اوقات فراغت و نیز زمان های بیکاری و یا در جمع های دوستانه و خانوادگی از این بازی ها استفاده کنند و موجب خواهد شد تا لحظه های شادی را در کنار هم بگذرانیم.

Share