معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای گیلان خبر داد:

اجرای ۳ طرح تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال جاری

مژگان امیدی از اجرای ۳ طرح تحقیقاتی این شرکت در سال جاری خبر داد و افزود: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز علمی-تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان ۳ طرح تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه گیلان و دانشگاه علم و صنعت ایران در دست اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای ۳ طرح تحقیقاتی این شرکت در سال جاری خبر داد.

مژگان امیدی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز علمی-تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان ۳ طرح تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه گیلان و دانشگاه علم و صنعت ایران در دست اجراست.

وی افزود: طرح‌های تحقیقاتی با عنوان «ارزیابی عملکرد فلومترهای حجیم مورد استفاده در استان گیلان و راهکارهای بهبود» و «بررسی روش‌های حذف یا استفاده مجدد از آلومینیوم و آهن موجود در لجن تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با رویکرد روش‌های نوین» توسط دانشگاه گیلان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران نیز یک طرح تحقیقاتی با عنوان «بررسی روش نوین گندزدایی پساب خروجی تصفیه خانه انزلی با استفاده از لامپ uv توأم با فوتوکاتالیست اکسید روی/رس» را در دست اجرا دارد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب گیلان جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با این شرکت آماده همکاری با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد و متقاضیان با مراجعه به دفتر تحقیقات شرکت آبفای استان می‌توانند اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

Share