در یادواره 52 شهید والا مقام اشکور مرکزی؛

سعیدی: اگر مردم می خواهند به بهشت برین برسند باید هزینه پرداخت کنند

مراسم یادواره ۵۲ شهید والامقام دهستان شوییل اشکور مرکزی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رودسر با سخنرانی آیت الله علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در یادواره ۵۲شهید والا مقام اشکور مرکزی در دهستان شوییل شهرستان رودسر گفت: جمهوری اسلامی ایران هزینه ایستادگی و استقلال خود را می پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی با بیان اینکه هیچ انقلابی بدون پرداخت هزینه به پیروزی نهایی نمی رسد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون شک هزینه استقلال و ایستادگی خود را می پردازد.

وی افزود: اگر مردم می خواهند به بهشت برین برسند باید هزینه پرداخت کنند.

رییس دفتر نظامی عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با یاد آوری این مطلب که رسول خدا و حضرت خدیجه نیز برای رسیدن به هدف هزینه پرداخت کردند اظهار کرد: اگر دچار مشکلات اقتصادی هستیم باید برای رسیدن به استقلال هزینه پرداخت کنیم.

سعیدی اضافه کرد: اگر ملتی تن پروری کند و به فرمان رهبرش گوش نکند آن انقلاب با شکست مواجه می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران با همه وجود انقلاب اسلامی است و بر اساس منویات پیامبر شکل گرفته، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پنج مرحله بستر سازی، پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را به طور همزمان طی تا به سر انجام رسید.

به گفته وی، ملت ایران بار انقلاب را دارند به دوش می‌کشند چرا که به انقلاب مهدی(عج) متصل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کارنامه ریاست جمهوری آقای رییسی را متفاوت از سایر روسای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: او ولایتمدار و دست پرورده رهبری است.

به گفته وی، با وجود همه مشکلات، باید به آقای رییسی فرصت بیشتری داد تا بر مشکلات فایق آید.

رییس دفتر نظامی عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان سخنان خود پیام شهدا منطقه اشکور را دفاع از ولایت فقیه دانست و گفت: شهدا از ما می خواهند در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کنیم.

در مراسم اولین یادواره سرداران و بیش از ۵۰شهید اشکور مرکزی که در محل مسجد جامع دهستان شوئیل برگزار شد استاندار گیلان، نماینده مجلس، جمع زیادی از مسئولان، خانواده های معزز شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

Share