واکنش عاشری به اتفاقات جلسه استیضاح شهردار رشت؛

استوری جنجالی عضو شورا: به آقای عزیزی گفتم که یک برگه کهنه‌ است

رضا عاشری نوشت: «من دردم و حرفم اینه که ما ۴ نفر برگه با علامت قانع شدم رو به هم نشون دادیم قبل از اینکه آراء رو در گلدان بریزیم. چون به چشممون رای سه نفر دیگر رو دیدیم درخواست بررسی رو خطاب به فرماندار نوشتیم.»

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا عاشری، عضو شورای شهر رشت در واکنش به برخی اظهارنظرها در خصوص اتفاقات رخ داده در جلسه استیضاح امیرحسین علوی، شهردار رشت در صفحه مجازی خود در اینستاگرام نوشت:

«جهت استحضار مردم فهیم رشت و اصحاب محترم رسانه

بعضی از عزیزان نوشتند که شما ۴ نفر دنبال خائن بین خودتون باشید. کسی که رای به استیضاح داده و الان داره تکذیب میکنه به هر دلیلی

من دردم و حرفم اینه که ما ۴ نفر برگه با علامت قانع شدم رو به هم نشون دادیم قبل از اینکه آراء رو در گلدان بریزیم. چون به چشممون رای سه نفر دیگر رو دیدیم درخواست بررسی رو خطاب به فرماندار نوشتیم.

توضیح من در گوش آقای عزیزی این بود که یک برگه کهنه‌س معلومه دو سه ساعت تو جیب کسی مونده. برگه رو پیدا کردم و پرت کردم که توی فیلم مشخصه»

به گزارش دیارمیرزا، چهل و ششمین جلسه شورای شهر رشت روز شنبه (۱۸ تیرماه) با دستور کار استیضاح شهردار برگزار شد که در پایان این جلسه و پس از دریافت آرای ماخوذه به صورت مخفی ۸ عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع نشدند و امیرحسین علوی از سمت خود عزل شد.

شایان ذکر است؛ پس از این اتفاق چهار عضو شورای شهر رشت (سید حسین رضویان، رضا عاشری، نادر حسینی و مجید عزیزی) اعلام کردند که به «قانع شدم» رأی دادند و همین موضوع احتمال تخلف در رأی گیری را بالا برد.

Share