فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

غرق شدن جوان ۱۹ ساله در رودخانه سفیدرود

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: جوانی ۱۹ساله در رودخانه سفیدرود شهر لوشان با توجه به شدت جریان آب وعدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: جوانی ۱۹ ساله در رودخانه سفیدرود محدوده شهر لوشان با توجه به شدت جریان آب و عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه شنا در رودخانه و دریا و دیگر مناطق این چنینی نیازمند مهارت است و با شنا در استخر متفاوت بوده اظهار داشت: افراد هنگام حضور در سواحل دریا و رودخانه‌ها باید از شنا کردن در مناطق ممنوعه و خطرآفرین پرهیز کنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام غرق شدن یک نفر در رودخانه سفیدرود شهر لوشان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، جوانی ۱۹ ساله که برای تفریح به این مکان رفته بود با توجه به شدت جریان آب و عدم آشنایی به فنون شنا غرق شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و جسد این فرد پس از تلاش نیروهای امدادی از آب خارج و برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان با اشاره به شروع فصل گرما و رفتن مردم به رودخانه‌ها و سواحل دریا از آن‌ها خواست با توجه به علائم و هشدارها از شنا کردن و ماهیگیری در مناطق خطرناک خودداری کنند.

Share