معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان بیان کرد:

افزایش سطح رضایتمندی شهرها و روستاهای برخوردار از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

با بهره مندی کامل از ظرفیت مدول دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان ۱۴ شهر و ۱۹۸ روستای برخوردار از این تصفیه خانه از دبی کافی جهت تأمین تقاضای آب در روزهای پر مصرف پایان سال برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت ظرفیت تولید آب شرب تصفیه خانه گیلان را ۶ هزار لیتر در شبانه روز عنوان کرد و گفت: شهرهای رشت، سنگر، انزلی، خمام، سیاهکل، لاهیجان، رودبنه، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لنگرود، کومله، شلمان، اطاقور، چاف و چمخاله و روستاهای اطراف که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قابل توجه مصرف در روزهای پایانی سال با کمبود فشار و یا قطعی آب مواجه بودند در ایام پایان سال ۱۴۰۰ و عید نوروز از نظر دریافت و ذخیره آب شرب وضعیت مناسبی داشتند.

مازیار غلامپور افزود: کاهش ۳۱ درصدی تماس‌های مردمی با کاربران سامانه ۱۲۲ در این شهرها در هفته آخر سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل و همچنین ارتفاع مناسب آب در مخازن ذخیره این ۱۴ شهر تا لحظه تحویل سال نو نیز گواه بر این امر می‌باشد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان تصریح کرد: در همین راستا بخش‌هایی از شبکه توزیع این شهرها که در ساعات اوج مصرف با کاهش فشار مواجه بود شناسایی شد.

غلامپور گفت: با اجرای پروژه‌هایی مانند تکمیل رینگ آبرسانی شهرهای رشت، لاهیجان، لنگرود و… ظرفیت توزیع یکنواخت آب در شبکه‌های توزیع این شهرها افزایش یافته تا مشترکین محترم در سال پیش رو خدمات مناسب‌تری را دریافت کنند.

Share