فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پره صیادی کیاشهر | ۶ نفر از عاملان این درگیری حالت طبیعی نداشتند

سرهنگ “سیدمهدی نجفی‌پور”  با اشاره به اینکه رفتارهای خشن افراد هنجارشکن باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود اظهار داشت: پلیس با افرادی که بخواهد امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، برخورد قانونی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در یکی از پره‌های صیادی بخش بندر کیاشهر دستگیر شدند.

سرهنگ «سیدمهدی نجفی‌پور» با اشاره به اینکه رفتارهای خشن افراد هنجارشکن باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود اظهار داشت: پلیس با افرادی که بخواهد امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، برخورد قانونی خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از پره‌های صیادی بخش بندر کیاشهر٬ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه پس از بررسی موضوع با اقدامات پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی، ۶ نفر از عاملان این درگیری که حالت طبیعی نداشتند، دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان ۲۴.۳۱، ۳۶.۴۲، ۴۳ و ۴۷ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

Share